Ihmiset jotka lukevat dekkareita!
-
Ihmiset jotka lukevat dekkareita! Arvaatteko murhaajan/pahantekijän etukäteen?
Tuli yhtä dekkaria lukiessa mieleen, että ainakin joskus oli trooppi sellaisesta dekkarien lukijasta, joka arvaa murhaajan reilusti ennen paljastusta. Minulla itselläni se ei ole onnistunut koskaan, joten kiinnostaa että onnistuuko joku muu siinä.
-
Tuli yhtä dekkaria lukiessa mieleen, että ainakin joskus oli trooppi sellaisesta dekkarien lukijasta, joka arvaa murhaajan reilusti ennen paljastusta. Minulla itselläni se ei ole onnistunut koskaan, joten kiinnostaa että onnistuuko joku muu siinä.
@marumuju Television brittidekkareissa usein se jota vähiten näytetään, ehkä kirjoissa vähän sama eli kuka vähän esillä. Hirveästi en ole kiinnittänyt huomiota. Joskus kirjoissa viitteitä syyllisestä mutta idea on silloin kuinka jää kiinni, kissa ja hiiri leikki.
-
@marumuju Minulla on aavistuksia, joita sitten muutan juonen edetessä
En oikeastaan yritä arvata murhaajaa, mutta joskus se onnistuu yrittämättä. Pidän kyllä enemmän yllätyksistä. -
R relay@relay.an.exchange shared this topic