Missä kohtaa viikkoa saa palkinnon siitä ettei oo murhannu tällä viikolla ketään?
-
@otustin @piiabartos ei silleen et tää ois kilpailu mut mä olin exän kanssa lastenvalvojalla ja mulla on menkat
Mä aattelin laittaa tähän jotain pomostani ja lukuisista rahoitushakemuksista, mutta taidan jäädä pois kisasta. Ei oo edes menkkoja, niin ei silleen niin pahasti tee mieli murhata tällä viikolla.
-
Mä aattelin laittaa tähän jotain pomostani ja lukuisista rahoitushakemuksista, mutta taidan jäädä pois kisasta. Ei oo edes menkkoja, niin ei silleen niin pahasti tee mieli murhata tällä viikolla.
@piiabartos @menneisyytesi @otustin kyllähän normaali ihmisviha ja murhanhimo nyt kuuluu viikottaiseen toimintaan. Oli menkkoja tai ei.
-
@piiabartos @menneisyytesi @otustin kyllähän normaali ihmisviha ja murhanhimo nyt kuuluu viikottaiseen toimintaan. Oli menkkoja tai ei.
@vijarvinen @piiabartos @otustin voihan pikkulapsiakin palkita siitä, että ei ole päikyssä hakannut ketään lapiolla, tai syönyt hamahelmiä. Pitäisi olla enemmän palkintoja kärsivällisille aikuisille.
-
@vijarvinen @piiabartos @otustin voihan pikkulapsiakin palkita siitä, että ei ole päikyssä hakannut ketään lapiolla, tai syönyt hamahelmiä. Pitäisi olla enemmän palkintoja kärsivällisille aikuisille.
@menneisyytesi @vijarvinen @otustin
"Ei lähettänyt vihaista Viva Engage -viestiä."
"Muisti laittaa mikrofoninsa mutelle ennen pieremistä."
"Ei juossut alasti metsään turvaan töiltä." -
"Ei juossut alasti metsään turvaan töiltä."@piiabartos @menneisyytesi @vijarvinen @otustin Juoksin ihan muista syistä?
-
@otustin @piiabartos ei silleen et tää ois kilpailu mut mä olin exän kanssa lastenvalvojalla ja mulla on menkat
@menneisyytesi @otustin @piiabartos No viimeistään just tuossa kohtaa viikkoa kuuluu iso palkinto.
-
Missä kohtaa viikkoa saa palkinnon siitä ettei oo murhannu tällä viikolla ketään?
@menneisyytesi Huamenna
-
@menneisyytesi @otustin @piiabartos sulla on haasteita
-
"Ei juossut alasti metsään turvaan töiltä."@piiabartos @menneisyytesi @vijarvinen @otustin Tylsyyden sietämätön keveys...
-
Voisit muuten saada SM-liigan rauhanpalkinnon, mutta kun et oo heteromies.
-
"Ei juossut alasti metsään turvaan töiltä."@piiabartos @menneisyytesi @vijarvinen
Mielikuvissa yhdistin nämä ja liitin osaksi normaalia toimintaasi.
-
@piiabartos @menneisyytesi @vijarvinen
Mielikuvissa yhdistin nämä ja liitin osaksi normaalia toimintaasi.
@otustin @menneisyytesi @vijarvinen
Tietysti viikoittain palkitsen itseni näistä. Toisinaan kyllä epäonnistun.
-
@VPSuuronen @otustin @piiabartos jälleen kerran laji jossa naiset murskaa miehet!

no mut täs on lohdutuksena kaunis kimppu, josta voi jakaa ympärilleenkin hyvää mieltä
@menneisyytesi otan tämän talteen. Sekä kollegalle (arvostan ja pidän suuresti) että yleiseen vittuiluun. Kiitos.

-
Eikö mahdollisuus siihen, että ei välttämättä murhaa ketään, riitä palkintoon FIFA-kriteerillä?
@menneisyytesi -
@tomminieminen @otustin @piiabartos papukaijamerkki rakastajalleni, joka välittömästi menkoistani kuullessaan ehdotti, että vie minut johonkin mussuttamaan herkkuja.
@menneisyytesi @tomminieminen @otustin @piiabartos Nimitetään itsesuojeluvaistoksi ja eloonjäämisvietiksi
-
Eikö mahdollisuus siihen, että ei välttämättä murhaa ketään, riitä palkintoon FIFA-kriteerillä?
@menneisyytesi@puhuri @menneisyytesi Ettei välttämättä murhaa ketään omin käsin. Se että käskee jonkun muun suorittaa murhaaminen on ihan eri asia.
-
@menneisyytesi Torstaina. Perjantai on niin hönöpäivä monilla ettei sitä lasketa.
-
@menneisyytesi saako siitä palkintoja? Voiko saada takautuvasti?