Missä kohtaa viikkoa saa palkinnon siitä ettei oo murhannu tällä viikolla ketään?
-
Mä aattelin laittaa tähän jotain pomostani ja lukuisista rahoitushakemuksista, mutta taidan jäädä pois kisasta. Ei oo edes menkkoja, niin ei silleen niin pahasti tee mieli murhata tällä viikolla.
@piiabartos @menneisyytesi @otustin kyllähän normaali ihmisviha ja murhanhimo nyt kuuluu viikottaiseen toimintaan. Oli menkkoja tai ei.
-
@piiabartos @menneisyytesi @otustin kyllähän normaali ihmisviha ja murhanhimo nyt kuuluu viikottaiseen toimintaan. Oli menkkoja tai ei.
@vijarvinen @piiabartos @otustin voihan pikkulapsiakin palkita siitä, että ei ole päikyssä hakannut ketään lapiolla, tai syönyt hamahelmiä. Pitäisi olla enemmän palkintoja kärsivällisille aikuisille.
-
@vijarvinen @piiabartos @otustin voihan pikkulapsiakin palkita siitä, että ei ole päikyssä hakannut ketään lapiolla, tai syönyt hamahelmiä. Pitäisi olla enemmän palkintoja kärsivällisille aikuisille.
@menneisyytesi @vijarvinen @otustin
"Ei lähettänyt vihaista Viva Engage -viestiä."
"Muisti laittaa mikrofoninsa mutelle ennen pieremistä."
"Ei juossut alasti metsään turvaan töiltä." -
"Ei juossut alasti metsään turvaan töiltä."@piiabartos @menneisyytesi @vijarvinen @otustin Juoksin ihan muista syistä?
-
@otustin @piiabartos ei silleen et tää ois kilpailu mut mä olin exän kanssa lastenvalvojalla ja mulla on menkat
@menneisyytesi @otustin @piiabartos No viimeistään just tuossa kohtaa viikkoa kuuluu iso palkinto.
-
Missä kohtaa viikkoa saa palkinnon siitä ettei oo murhannu tällä viikolla ketään?
@menneisyytesi Huamenna
-
@otustin @piiabartos ei silleen et tää ois kilpailu mut mä olin exän kanssa lastenvalvojalla ja mulla on menkat
@menneisyytesi @otustin @piiabartos sulla on haasteita
-
"Ei juossut alasti metsään turvaan töiltä."@piiabartos @menneisyytesi @vijarvinen @otustin Tylsyyden sietämätön keveys...
-
Voisit muuten saada SM-liigan rauhanpalkinnon, mutta kun et oo heteromies.
-
"Ei juossut alasti metsään turvaan töiltä."@piiabartos @menneisyytesi @vijarvinen
Mielikuvissa yhdistin nämä ja liitin osaksi normaalia toimintaasi.
-
@piiabartos @menneisyytesi @vijarvinen
Mielikuvissa yhdistin nämä ja liitin osaksi normaalia toimintaasi.
@otustin @menneisyytesi @vijarvinen
Tietysti viikoittain palkitsen itseni näistä. Toisinaan kyllä epäonnistun.
-
@VPSuuronen @otustin @piiabartos jälleen kerran laji jossa naiset murskaa miehet!

no mut täs on lohdutuksena kaunis kimppu, josta voi jakaa ympärilleenkin hyvää mieltä
@menneisyytesi otan tämän talteen. Sekä kollegalle (arvostan ja pidän suuresti) että yleiseen vittuiluun. Kiitos.

-
Eikö mahdollisuus siihen, että ei välttämättä murhaa ketään, riitä palkintoon FIFA-kriteerillä?
@menneisyytesi -
@tomminieminen @otustin @piiabartos papukaijamerkki rakastajalleni, joka välittömästi menkoistani kuullessaan ehdotti, että vie minut johonkin mussuttamaan herkkuja.
@menneisyytesi @tomminieminen @otustin @piiabartos Nimitetään itsesuojeluvaistoksi ja eloonjäämisvietiksi
-
Eikö mahdollisuus siihen, että ei välttämättä murhaa ketään, riitä palkintoon FIFA-kriteerillä?
@menneisyytesi@puhuri @menneisyytesi Ettei välttämättä murhaa ketään omin käsin. Se että käskee jonkun muun suorittaa murhaaminen on ihan eri asia.
-
@menneisyytesi Torstaina. Perjantai on niin hönöpäivä monilla ettei sitä lasketa.
-
@menneisyytesi saako siitä palkintoja? Voiko saada takautuvasti?