2026 Hugo-palkintoehdokkaat on julkistettu.
-
2026 Hugo-palkintoehdokkaat on julkistettu. Näistä kirjallisista kategorioista voisin ainakin jokusen pienoisromaanin lukea. #HugoAward #palkintoehdokkaat #kirjamastodon
Paras romaani
A Drop of Corruption by Robert Jackson Bennett
Death of the Author by Nnedi Okorafor
Shroud by Adrian Tchaikovsky
The Everlasting by Alix E. Harrow
The Incandescent by Emily Tesh
The Raven Scholar by Antonia HodgsonParas pienoisromaani
Automatic Noodle by Annalee Newitz
Cinder House by Freya Marske
Murder by Memory by Olivia Waite
The River Has Roots by Amal El-Mohtar
The Summer War by Naomi Novik
What Stalks the Deep by T. Kingfisher -
System shared this topic
-
2026 Hugo-palkintoehdokkaat on julkistettu. Näistä kirjallisista kategorioista voisin ainakin jokusen pienoisromaanin lukea. #HugoAward #palkintoehdokkaat #kirjamastodon
Paras romaani
What Stalks the Deep by T. Kingfisher@Raija Automatic Noodlesta tykkäsin kovasti. Samoin romaanipuolelta The Incandescentistä (Åcon-vieras!)
Shroud pitänee lukea ennen Finnconia, ja Amal El-Mohtarin teoksista olen pitänyt, joten omalle lukulistalleni se nyt ainakin.
-
@Raija Automatic Noodlesta tykkäsin kovasti. Samoin romaanipuolelta The Incandescentistä (Åcon-vieras!)
Shroud pitänee lukea ennen Finnconia, ja Amal El-Mohtarin teoksista olen pitänyt, joten omalle lukulistalleni se nyt ainakin.
@tero Minua kiinnosti lähinnä Novik, Kingfisher, Waite ja Marske.
-
@tero Minua kiinnosti lähinnä Novik, Kingfisher, Waite ja Marske.
@Raija Hienoa että listalla on monipuolisesti tarjontaa erilaisille lukijoille!

Marskelta olen lukenut esikoisromaanin, joka ei ollut mua varten. Mutta ehkä pitää antaa uusi mahdollisuus. Noi muut ovat olleet mulle sarjassa ”ihan kiva”.
-
@Raija Hienoa että listalla on monipuolisesti tarjontaa erilaisille lukijoille!

Marskelta olen lukenut esikoisromaanin, joka ei ollut mua varten. Mutta ehkä pitää antaa uusi mahdollisuus. Noi muut ovat olleet mulle sarjassa ”ihan kiva”.
@tero Marskea harkitsen siksi, että se sopii yhteen lukuhaastekohtaan, viimeiseen. En odota pitäväni kirjasta erityisesti

-
@tero Marskea harkitsen siksi, että se sopii yhteen lukuhaastekohtaan, viimeiseen. En odota pitäväni kirjasta erityisesti

-
@tero @Raija
Minä tykkäsin Marsken Cinder Housesta, luin sen kirjastosta.
Olivia Waiten Murder by Memory oli kans hyvä ja minulla on juuri lainassa kirjastosta sen jatko-osa Nobody's Baby.Ilahduin Hugo-ehdokkaista, kun niin moni kirjailijoista oli tuttuja ja aika monet teoksetkin on jo luettu. Antonia Hodgsonin The Raven Scholar odottaa juuri kirjastossa, että haen varauksen. @hiljaisuus kehui sitä joskus, joten varasin sen. Nyt viimein sain sen, jono oli pitkä.
-
Paras romaani