Eteläsavolaistuneen Hanna Morren kolmas romaani on vastaus kotimaisen, aikuisille suunnatun romantasian kaipuuseen:
-
Eteläsavolaistuneen Hanna Morren kolmas romaani on vastaus kotimaisen, aikuisille suunnatun romantasian kaipuuseen:
"Jo sarjan kirjoittamista aloittaessani minulle oli ehdottoman tärkeää, että kirja on suunnattu aikuisille lukijoille aikuisine päähenkilöineen. Tällaista romantasiaa ja fantasiaa ei juuri ole tarjolla. Myös keski-ikäiset voivat rakastua tulisesti ja siinä sivussa pelastaa maailman. Luonnon elementtien ohella voimaa saadaan tunteista väkevimmästä – rakkaudesta."
Koko tiedote löytyy nyt myös kotisivuiltani.
#kirjamastodon #kirjafedi #lakertasarja
Tiedote: Kotimaista romantasiaa aikuiseen makuun :: Hanna Morre
Kotimaista romantasiaa aikuiseen makuun
Hanna Morre (www.hannamorre.fi)
-
R relay@relay.an.exchange shared this topic
-
"Jo sarjan kirjoittamista aloittaessani minulle oli ehdottoman tärkeää, että kirja on suunnattu aikuisille lukijoille aikuisine päähenkilöineen. Tällaista romantasiaa ja fantasiaa ei juuri ole tarjolla. Myös keski-ikäiset voivat rakastua tulisesti ja siinä sivussa pelastaa maailman. Luonnon elementtien ohella voimaa saadaan tunteista väkevimmästä – rakkaudesta."
Koko tiedote löytyy nyt myös kotisivuiltani.
#kirjamastodon #kirjafedi #lakertasarja
Tiedote: Kotimaista romantasiaa aikuiseen makuun :: Hanna Morre
Kotimaista romantasiaa aikuiseen makuun
Hanna Morre (www.hannamorre.fi)
@hannamorre "Myös keski-ikäiset voivat rakastua tulisesti ja siinä sivussa pelastaa maailman."
Ihanaa, tässä olen niin messissä!

-
@hannamorre "Myös keski-ikäiset voivat rakastua tulisesti ja siinä sivussa pelastaa maailman."
Ihanaa, tässä olen niin messissä!

@heidinummi
Kiva kun olet! Meille keski-ikäisillekin jotakin, hemmetti!