đ„ Uutisia!!
Uncategorized
3
Posters
0
Views
-
Uutisia!! 
Olen aina halunnut olla kirjailija.
Kirjoittaminen ja tarinat ovat olleet tÀrkeintÀ ja hienointa mitÀ olen koskaan saanut aikaan. Muu on elÀmÀÀ, tÀssÀ taas on sieluni pesÀ.
Moni on vuosien mittaan lukenut kirjoituksiani, mutta toistaiseksi yksikÀÀn tekele ei ole pÀÀssyt kirjoihin ja kansiin. Nyt siihen on tulossa muutos!
Esikoiskirjani nimittĂ€in julkaistaan toukokuussa 2026! đ„°đ„ł
Olen silloin tÀllöin maininnut somessa niin sanotun kakkosprojektini "Saaren", joka on urbaania fantasiaa kauhun ripauksella. TÀnÀ kevÀÀnÀ tÀmÀ pienoisromaani nÀkee pÀivÀnvalon oikeana kirjana.
Julkaisuprojekti on tÀysin omani eli minulla ei ole kustannussopimusta, vaan kyse on omakustanteesta. Hylsyjen tÀyteisen kustannuskierroksen jÀljiltÀ pÀÀtin ryhtyÀ toimeen itse, koska ajatuskin tÀmÀn tekstin jÀttÀmisestÀ pöytÀlaatikkoon tuntui vÀÀrÀltÀ. Ja olen iloinen, ettÀ minulla on niin taloudellisesti kuin muutenkin mahdollisuus toteuttaa tÀmÀ projekti.
Saadakseni tarinasta lukijoille parhaan mahdollisen, olen hyödyntÀnyt niin useiden esilukijoiden (kiitos kaikki, jotka viime kevÀÀnÀ ilmoittautuivat ig-stoorin kautta avukseni!) kuin palkatun kustannustoimittajankin apua. Kiitos myös kaikista parhaimmille Kirjahempoilleni tsempeistÀ!
ïž
Kansi- ja nimipaljastus tulossa piakkoin!
#kirjapixelfed #kirjapixel #kirjamastodon #esikoiskirja #indiekirjallisuus

-
R relay@relay.an.exchange shared this topic
-
@tiiawithbooks
Onnea valtavasti!!! đ„ł -
@tiiawithbooks
Onnea valtavasti!!! đ„ł@hannamorre @tiiawithbooks
LÀmpimÀt onnittelut, ihan huikeaa!