Uutisissa todettiin, että Microslop, anteeksi siis Microsoft, nimesi itselleen "laatutsaarin".
-
@tomminieminen @jpakkane Jännä. Kyllä se mulla näkyi ilman ongelmia (edelleen). Kopsasin tekstin tänne vuorokaudeksi: https://privatebin.net/?8ea6bbfa31017ba0#EobmS4rxpaeTAdUuY317ZdxBqciw8iadxsk1y35pDeT8
-
@tomminieminen @jpakkane Jännä. Kyllä se mulla näkyi ilman ongelmia (edelleen). Kopsasin tekstin tänne vuorokaudeksi: https://privatebin.net/?8ea6bbfa31017ba0#EobmS4rxpaeTAdUuY317ZdxBqciw8iadxsk1y35pDeT8
-
@tomminieminen @jpakkane Ehkä mun vakoiluestot estää noi peittävät dialogit
. -
@tomminieminen @jpakkane Ehkä mun vakoiluestot estää noi peittävät dialogit
.@nihkeys @jpakkane Nyt kun kokeilin tietokoneella, pääsin lukemaan. Ilmeisesti Vivaldi + uBlock Origin(*) riittää estämään sen isomman ponnahdusikkunan (”members only”), vaikka alempi evästeistä yhä näkyykin. Tabletillakin, jolla ensin kokeilin, on tosin selaimena Vivaldi.
*) Vivaldissahan on oma mainosestonsa, mutta ainakin yhdessä vaiheessa YouTube havaitsi ja esti sen muttei uBlock Originia, joka on sitten jäänyt.
-
Titia Schuurmanin punakynämerkinnät Microsoft Kääntäjän "palveluun" (saa kuulemma jakaa). #Microsoft #Microslop
@anulahtinen @jpakkane olen viime kuukausina joutunut tukeutumaan microsoftin omaan tekniseen dokumentaatioon. Iso osa siitä on ihan käsittämätöntä käännettynä, kielioppia tai ei. En ymmärrä, miten tuo voi olla kenenkään mielestä hyvä idea..
-
@anulahtinen @jpakkane olen viime kuukausina joutunut tukeutumaan microsoftin omaan tekniseen dokumentaatioon. Iso osa siitä on ihan käsittämätöntä käännettynä, kielioppia tai ei. En ymmärrä, miten tuo voi olla kenenkään mielestä hyvä idea..
@janvenetor @anulahtinen @jpakkane Käsittämätöntä, että sellaista tarjotaan pokkana tuotteena. Edes Google Translate ei tekisi sellaisia kökköjä.
-
Uutisissa todettiin, että Microslop, anteeksi siis Microsoft, nimesi itselleen "laatutsaarin".
Kavereiden kanssa ihmeteltiin, että miksi juuri tsaari? Jos kerran haetaan idästä eksoottista pomotitteliä niin miksi ei sitten "kaani"? Laatukaani kuulostaa paljon paremmalta.
Esimerkiksi:
La, la, laatu-khan!
Kaikkien koodaritiimien kyykyttäjä.
La, la, laatu-khan!
Turhien uudistusten ylpeä edistäjä.
SAFea hän käytti, vuaha-ha-ha-haa!
Maan prosessilla täytti, ha-ha-ha-haa!
AI:tä huusi tullessaan.@jpakkane MS on ilmeisesti päättänyt ottaa titteleissään tukevan takanojan 2000 luvun ajan startup skeneen.
-
R relay@relay.an.exchange shared this topic
-
@anulahtinen @jkanttil @jpakkane joo, postasin tämän FB:n puolella kääntäjäryhmään ja pari ihmistä on sen myös jakanut omilla seinillään.
Kiva @anulahtinen kun postasit täällä, pistän sen myös jakoon kun en saanut aikaiseksi omaa postausta tehdä.

-
@anulahtinen @jkanttil @jpakkane joo, postasin tämän FB:n puolella kääntäjäryhmään ja pari ihmistä on sen myös jakanut omilla seinillään.
Kiva @anulahtinen kun postasit täällä, pistän sen myös jakoon kun en saanut aikaiseksi omaa postausta tehdä.

@anulahtinen @jkanttil @jpakkane ja nyt sit yksi kollega FB:n puolella kertoi antaneensa samaisesta sivusta Microslopille palautetta jo vuonna 2020, *täsmälleen* samasta kökkökäännöksestä. Se ei siis ole todellakaan nykykääntimien tuote, mutta herran tähden, ei paljon firmaa kiinnosta mitä roskaa heillä roikkuu sivuillaan vähintään kuusi vuotta... (ja toisen kollegan mukaan sivun espanjankielinen käännös on sekin aivan yhtä paska).
-
@anulahtinen @jkanttil @jpakkane ja nyt sit yksi kollega FB:n puolella kertoi antaneensa samaisesta sivusta Microslopille palautetta jo vuonna 2020, *täsmälleen* samasta kökkökäännöksestä. Se ei siis ole todellakaan nykykääntimien tuote, mutta herran tähden, ei paljon firmaa kiinnosta mitä roskaa heillä roikkuu sivuillaan vähintään kuusi vuotta... (ja toisen kollegan mukaan sivun espanjankielinen käännös on sekin aivan yhtä paska).
@anulahtinen @jkanttil @jpakkane @titia Muistelin, että hei mullahan on jossain kuvakaappaus tuosta vanhasta Bing-translatorin itse kääntämästä sivusta. Pienen kaivelun jälkeen löytyi. Olikin vuodelta 2012.
Niillä on ollut pokeria käyttää itse tuota jo silloin.

"Kirjoita jokin kielenkäyttö avulla jokin koskettimisto jokin höyty hotellipoika."

-
@anulahtinen @jkanttil @jpakkane @titia Muistelin, että hei mullahan on jossain kuvakaappaus tuosta vanhasta Bing-translatorin itse kääntämästä sivusta. Pienen kaivelun jälkeen löytyi. Olikin vuodelta 2012.

"Kirjoita jokin kielenkäyttö avulla jokin koskettimisto jokin höyty hotellipoika."

@pesasa @anulahtinen @jkanttil @jpakkane @titia ehheh-heh-heh
-

@pesasa Ei ole montaakaan vuotta, kun osui mainosbanneri joka kysyi "HALUAISITKO SUKUPUOLI TÄNÄ ILTANA?!"
Ei kiitti, mulla on jo.
-

@pesasa @anulahtinen @jkanttil @jpakkane @titia 12 vuotta tekoälykehitystä takana ja tulos on vieläkin yhtä hirveä. Mut se on microsoft, pitäiskö varmuudeks antaa viel toiset 12 nii ehkä se on jo parempi?
-
Titia Schuurmanin punakynämerkinnät Microsoft Kääntäjän "palveluun" (saa kuulemma jakaa). #Microsoft #Microslop
@anulahtinen @jpakkane "Etsi vasta uksia"? Uksia? Siis ovia?

-
@anulahtinen @jpakkane "Etsi vasta uksia"? Uksia? Siis ovia?

@Santtu_Sammakko @jpakkane

Ukset kiinni pantihin!