Olen intoutunut lukemisesta sen verran paljon, että tänne(kin) on pudonnut aikamosella tahdilla blogipostauksia luetuista kirjoista.
-
Olen intoutunut lukemisesta sen verran paljon, että tänne(kin) on pudonnut aikamosella tahdilla blogipostauksia luetuista kirjoista. Teoksia on tullut luettua laidasta laitaan, ja haluan laajentaa haavani yhä suuremmaksi. Sen olen huomannut että Mastodonista saamani kirjavinkkaukset ovat lähes poikkeuksetta olleet aina todella hyviä (Noidanlanka, Paladin's Grace, Debytantti).
-
Olen intoutunut lukemisesta sen verran paljon, että tänne(kin) on pudonnut aikamosella tahdilla blogipostauksia luetuista kirjoista. Teoksia on tullut luettua laidasta laitaan, ja haluan laajentaa haavani yhä suuremmaksi. Sen olen huomannut että Mastodonista saamani kirjavinkkaukset ovat lähes poikkeuksetta olleet aina todella hyviä (Noidanlanka, Paladin's Grace, Debytantti).
Vastaavasti Booktokin puolella esiin pompsahtelevat suurhitit eivät ole kolahtaneet itselleni laisinkaan ja olen joutunut pettymään monta kertaa. Olen niitä chilipaprikakirjoja lukenut lähinnä itseäni ja muita viihdyttääkseni. Jostain kumman syystä nk. vihalukeminen on välillä tosi hauskaa.
-
R relay@relay.an.exchange shared this topic