Auttakaas mua kieli-ihmiset.
-
Auttakaas mua kieli-ihmiset. Proteiinien sisällä voi olla vesimolekyylejä paikoissa nimeltä "hydration sites." Miten tämän sanoisi suomeksi?
Märät kohdat kuulostaa väärältä, ja tekoälyn luomus hydraatiositeet vielä vääremmältä.
-
Auttakaas mua kieli-ihmiset. Proteiinien sisällä voi olla vesimolekyylejä paikoissa nimeltä "hydration sites." Miten tämän sanoisi suomeksi?
Märät kohdat kuulostaa väärältä, ja tekoälyn luomus hydraatiositeet vielä vääremmältä.
@piiabartos Vesitasku?
-
@piiabartos Kosteuskohdat?
-
Seuraava ongelma on kvanttidomain.
Siis kun jotain lasketaan kvanttitietokoneella, niin liikutaanko silloin kvanttimaailmassa vai missä?
-
Siis kun jotain lasketaan kvanttitietokoneella, niin liikutaanko silloin kvanttimaailmassa vai missä?
@piiabartos suatetahan liikkuva, vuan suatetahan olla liikkumattakkii
Savolaisilla tähän on jo kieli pitkällä.
-
@piiabartos suatetahan liikkuva, vuan suatetahan olla liikkumattakkii
Savolaisilla tähän on jo kieli pitkällä.
@janvenetor Valitettavasti ei voi luottaa siihen, että Business Finlandin hakemuksen lukija olisi savolainen...
-
@piiabartos nesteosio ja kvanttitila
-
@janvenetor Valitettavasti ei voi luottaa siihen, että Business Finlandin hakemuksen lukija olisi savolainen...
@piiabartos @janvenetor No mitta kai sen verta sivistystä sentään voi odottaa, että tuon verran savolaisuutta ois hallussa

-
R relay@relay.an.exchange shared this topic