#syomishairiot #trauma #ahdistus #autismi en tiiä mitä kirjottaa, mut jotenkin tahtoo avautua.
-
#syomishairiot #trauma #ahdistus #autismi
en tiiä mitä kirjottaa, mut jotenkin tahtoo avautua.
kun luulee ettei hullummaksi voi enää mennä mut menee.
joko oon suklaakoomassa ranteet auki tai sit dissosioin yrittäessäni elää ja syödä ns. normaalisti.
öisin onneksi nukun hulluine unineni.
kesäkin sit tuli, kiva et jo huhtikuussa.
tilasin toisen tuulikoneen.
kertokaa jotain pimeitä/hauskoja juttuja... -
System shared this topic on
-
joko oon suklaakoomassa ranteet auki tai sit dissosioin yrittäessäni elää ja syödä ns. normaalisti.
kertokaa jotain pimeitä/hauskoja juttuja...@Kata_Pultti Tässä yksi ei ole tyhmiä kysymyksiä -juttu:
Opetin kemian labrassa jotain, missä piti suodattaa sakkaa seoksesta sellaisella kahvinsuodattimen kaltaisella paperilla ja suppilolla. Se sujui aika hitaasti, joten yhtäkkiä yksi opiskelija kysyi "voitaisko me leikata reikä tuohon paperiin, niin se menis nopeemmin?"

-
@Kata_Pultti Tässä yksi ei ole tyhmiä kysymyksiä -juttu:
Opetin kemian labrassa jotain, missä piti suodattaa sakkaa seoksesta sellaisella kahvinsuodattimen kaltaisella paperilla ja suppilolla. Se sujui aika hitaasti, joten yhtäkkiä yksi opiskelija kysyi "voitaisko me leikata reikä tuohon paperiin, niin se menis nopeemmin?"

Olen varmaankin tehnyt just sama koe, koska muistan tuon jutun ihan kuin se olisi oma muisto!
-
Olen varmaankin tehnyt just sama koe, koska muistan tuon jutun ihan kuin se olisi oma muisto!
Mä luulen, että tää aivopieru voi olla yleisempikin... Kun onhan siinä tietty logiikka.

-
@androcat @piiabartos mää en tajunnu mittään...

-
kertokaa jotain pimeitä/hauskoja juttuja...@Kata_Pultti Vitsi: (vanha)
Sadisti ja masokisti jutteli.Masokisti sanoi: "Lyö minua."
Sadisti sanoi: "En lyö."