Diria que VilaWeb no ha publicat mai res dels servidors catalans del fedivers.
-
@ceskfreixas a mi tampoc m'agrada Partal, Junteja molt @Rierol @qualcu
-
@ceskfreixas sovint fa articles contra ERC i altres a favor de Junts. @Rierol @qualcu
-
Vilaweb no rep subvencions. El director ho ha dit repetidament, perquè les subvencions venien amb demandes.
En maig de 2022, el mateix Partal explicava que accepten les subvencions estructurals però no «concursaven» per a obtindre subvencions per projectes.
-
@ceskfreixas @spla @qualcu
Si és publicitat institucional llavors no és simplement publicitat, és una part del nus que ho va deixar tot "atado y bien atado". -
Si és publicitat institucional llavors no és simplement publicitat, és una part del nus que ho va deixar tot "atado y bien atado". -
La Directa, Critic, crec que no n'accepten. I es nota! periodisme d'investigació allà on més dol. -
La Directa, Critic, crec que no n'accepten. I es nota! periodisme d'investigació allà on més dol. -
La Directa, Critic, crec que no n'accepten. I es nota! periodisme d'investigació allà on més dol.@boss no nego que el periodisme de Critic sigui millor que el d'altres mitjans. Però diners, en reben. @ceskfreixas @spla

-
@boss no nego que el periodisme de Critic sigui millor que el d'altres mitjans. Però diners, en reben. @ceskfreixas @spla

@qualcu @ceskfreixas @spla
"Aproximadament, el 75% dels ingressos provenen de les subscripcions, seguit d’un 10% que prové dels suplements i un 8% de la publicitat. Per a nosaltres, aquesta és una de les espines dorsals que fa que el projecte sigui sòlid i que la viabilitat depèn de la confiança i l’aposta que fan les lectores. Creiem que l’autogestió és el millor model per garantir la independència d’un mitjà de comunicació i, per tant, la seva llibertat."
@La_Directa -
@ceskfreixas VilaWeb no ens estima 🤨
@spla Proveu d'enviar-los nota de premsa. No se sap mai.
-
@spla Proveu d'enviar-los nota de premsa. No se sap mai.
@tmallafre jo passo, son ells que no fan la seva feina.
-
RE: https://mastodont.cat/@VilaWeb/116147249600841905
Diria que VilaWeb no ha publicat mai res dels servidors catalans del fedivers.
@spla@mastodont.cat em sembla, que si tot el que diuen a Vilaweb es veritat, admirable el que ha fet aquest home. Però les dades de registre posa les oficines del registrador a Reykjavik i a una adreça que si fas una cerca es el centre de diferents tipus d'estafes. I això que sigui tot tancadet, fa cosa... -
@spla@mastodont.cat em sembla, que si tot el que diuen a Vilaweb es veritat, admirable el que ha fet aquest home. Però les dades de registre posa les oficines del registrador a Reykjavik i a una adreça que si fas una cerca es el centre de diferents tipus d'estafes. I això que sigui tot tancadet, fa cosa...
@jolupa tot plegat fa un tuf sospitós...
-
@jolupa tot plegat fa un tuf sospitós...
Com narren la seva vida (storytelling) la trobo de 'pel·lícula', té tots els elements per un gir de guió, ser un infiltrat i acabar amb un Deus ex machina.
De moment no m'he obert compte, estic dubtant, perquè existeix quelcom que no veig en claretat, (potser sóc jo que estic emboirada) -
Com narren la seva vida (storytelling) la trobo de 'pel·lícula', té tots els elements per un gir de guió, ser un infiltrat i acabar amb un Deus ex machina.
De moment no m'he obert compte, estic dubtant, perquè existeix quelcom que no veig en claretat, (potser sóc jo que estic emboirada)@Caelumtangi quan vaig llegir que no era català ja em vaig oblidar del tema @jolupa
-
@Caelumtangi quan vaig llegir que no era català ja em vaig oblidar del tema @jolupa
-
@Caelumtangi quan vaig llegir que no era català ja em vaig oblidar del tema @jolupa
Si parla català, l'ha après, viu als Països Catalans ... què més vols?
El que no m'agrada gens és que el codi no és obert i sembla una empresa, no pas una organització sense ànim de lucre.
-
Si parla català, l'ha après, viu als Països Catalans ... què més vols?
El que no m'agrada gens és que el codi no és obert i sembla una empresa, no pas una organització sense ànim de lucre.
@Rierol ensumo interessos polítics al darrera, no sé, el meu nas em diu que alguna cosa no expliquen @Caelumtangi @jolupa
-
@spla @Rierol @qualcu aquí hi ha una bona radiografia de la "fatxosfera" catalana: https://www.elcritic.cat/investigacio/qui-es-qui-en-ecosistema-digital-de-extrema-dreta-catalana-221325
Molt bo saber-ho. Precisament el que més m'agrada de Vilaweb és que, en contrast amb tots aquests noticiaris tèrbols, fa un exercici força bo de transparència: saps qui escriu i què vol, i qui hi ha darrere.
-
@Rierol ensumo interessos polítics al darrera, no sé, el meu nas em diu que alguna cosa no expliquen @Caelumtangi @jolupa
El programador i promotor escollits són d'allò més adients. Esperem i veurem, que al final tot surt.