Diria que VilaWeb no ha publicat mai res dels servidors catalans del fedivers.
-
@spla Proveu d'enviar-los nota de premsa. No se sap mai.
@tmallafre jo passo, son ells que no fan la seva feina.
-
RE: https://mastodont.cat/@VilaWeb/116147249600841905
Diria que VilaWeb no ha publicat mai res dels servidors catalans del fedivers.
@spla@mastodont.cat em sembla, que si tot el que diuen a Vilaweb es veritat, admirable el que ha fet aquest home. Però les dades de registre posa les oficines del registrador a Reykjavik i a una adreça que si fas una cerca es el centre de diferents tipus d'estafes. I això que sigui tot tancadet, fa cosa... -
@spla@mastodont.cat em sembla, que si tot el que diuen a Vilaweb es veritat, admirable el que ha fet aquest home. Però les dades de registre posa les oficines del registrador a Reykjavik i a una adreça que si fas una cerca es el centre de diferents tipus d'estafes. I això que sigui tot tancadet, fa cosa...
@jolupa tot plegat fa un tuf sospitós...
-
@jolupa tot plegat fa un tuf sospitós...
Com narren la seva vida (storytelling) la trobo de 'pel·lícula', té tots els elements per un gir de guió, ser un infiltrat i acabar amb un Deus ex machina.
De moment no m'he obert compte, estic dubtant, perquè existeix quelcom que no veig en claretat, (potser sóc jo que estic emboirada) -
Com narren la seva vida (storytelling) la trobo de 'pel·lícula', té tots els elements per un gir de guió, ser un infiltrat i acabar amb un Deus ex machina.
De moment no m'he obert compte, estic dubtant, perquè existeix quelcom que no veig en claretat, (potser sóc jo que estic emboirada)@Caelumtangi quan vaig llegir que no era català ja em vaig oblidar del tema @jolupa
-
@Caelumtangi quan vaig llegir que no era català ja em vaig oblidar del tema @jolupa
-
@Caelumtangi quan vaig llegir que no era català ja em vaig oblidar del tema @jolupa
Si parla català, l'ha après, viu als Països Catalans ... què més vols?
El que no m'agrada gens és que el codi no és obert i sembla una empresa, no pas una organització sense ànim de lucre.
-
Si parla català, l'ha après, viu als Països Catalans ... què més vols?
El que no m'agrada gens és que el codi no és obert i sembla una empresa, no pas una organització sense ànim de lucre.
@Rierol ensumo interessos polítics al darrera, no sé, el meu nas em diu que alguna cosa no expliquen @Caelumtangi @jolupa
-
@spla @Rierol @qualcu aquí hi ha una bona radiografia de la "fatxosfera" catalana: https://www.elcritic.cat/investigacio/qui-es-qui-en-ecosistema-digital-de-extrema-dreta-catalana-221325
Molt bo saber-ho. Precisament el que més m'agrada de Vilaweb és que, en contrast amb tots aquests noticiaris tèrbols, fa un exercici força bo de transparència: saps qui escriu i què vol, i qui hi ha darrere.
-
@Rierol ensumo interessos polítics al darrera, no sé, el meu nas em diu que alguna cosa no expliquen @Caelumtangi @jolupa
El programador i promotor escollits són d'allò més adients. Esperem i veurem, que al final tot surt.
-
@ceskfreixas @spla @Rierol @qualcu De fet l'Alternatiu és en realitat una agència de publicitat. La resta doncs pamflets inspirats en l'estructura d'altres trames d'extrema dreta com Atlas Network i Madrid Network: https://www.elplural.com/autonomias/madrid/empieza-ver-luz-documentacion-escondida-madrid-network-111-millones-cargos-pp-nobleza-incluso-pseudoperiodistas_382292102
-
El programador i promotor escollits són d'allò més adients. Esperem i veurem, que al final tot surt.
@Rierol @spla @Caelumtangi @jolupa els qui volen remenar les cireres volen fer servir les xarxes per fer-ho.
Mireu com a certs països han controlat les xarxes -USA restringint TikTok, Rússia mirant de dominar Telegram, la Xina primant les seves xarxes,...
Mireu com la ultradreta posa tot el seu esforç, diners i dedicació a tenir influència a les xarxes.Sort en tenim de #Mastodont, aquesta és la seva raó de ser. Per això no la promocionen els mitjans.
-
R relay@relay.infosec.exchange shared this topic