wat is de slechtste grap die je ooit hebt gehoord of gelezen?
-
deel ze hieronder
(nee, mijn slechte grappen tellen niet mee, en als niemand hieronder reageert, impliceert dit dat mijn grappen de enige slechte zijn die je ooit hebt gezien, en dat beschouw ik als 'n belediging)
-
deel ze hieronder
(nee, mijn slechte grappen tellen niet mee, en als niemand hieronder reageert, impliceert dit dat mijn grappen de enige slechte zijn die je ooit hebt gezien, en dat beschouw ik als 'n belediging)
@knuppelbeer neoliberalisme
-
@knuppelbeer neoliberalisme
-
@ElpasYou_2 oké ik hoop dat jouw hoofd weer snel ont-poeft want dat lijkt me met dit weer niet handig
-
deel ze hieronder
@knuppelbeer Gisteren hoorde ik deze, met een interview als setting:
Interviewer: "Hoe bent u miljonair geworden?"
Geinterviewde: "Dat komt door mijn vrouw!"
Interviewer: "Oh wow. Wat was u dan hiervoor?"
Geinterviewde: "Hiervoor was ik miljardair." -
@knuppelbeer Gisteren hoorde ik deze, met een interview als setting:
Interviewer: "Hoe bent u miljonair geworden?"
Geinterviewde: "Dat komt door mijn vrouw!"
Interviewer: "Oh wow. Wat was u dan hiervoor?"
Geinterviewde: "Hiervoor was ik miljardair."@heinragas oh die is inderdaad heel slecht ja omg
-
deel ze hieronder
@knuppelbeer Wil je een sterke bak?
Een container
-
@knuppelbeer Wil je een sterke bak?
Een container
@photovince haha ja of je zak er langer in laten hangen
-
@photovince haha ja of je zak er langer in laten hangen
-
@knuppelbeer Vroegâh waren er hele verzamelingen melige grappen voor -ongeveer- zesjarige jongetjes. Zou een categorie moeten zijn net als dad-jokes.
Wat is het verschil tussen een dood vogeltje? #VanDieDingen
-
@knuppelbeer Vroegâh waren er hele verzamelingen melige grappen voor -ongeveer- zesjarige jongetjes. Zou een categorie moeten zijn net als dad-jokes.
Wat is het verschil tussen een dood vogeltje? #VanDieDingen
@photovince oh ja, "ken je nog een goeie mop, twee tieten in een envelop"
totaal niet grappig, zelfs niet een beetje
maar alles met kak, pies of tieten was lachen, gieren, brullen natuurlijk
-
deel ze hieronder
@knuppelbeer "Ik zag twee beren broodjes smeren, o het was een wonder. Wat een wonder boven wonder dat die beren smeren konden. Hihihi, hahaha, ik stond er bij en ik keek er naar."
-
R relay@relay.infosec.exchange shared this topic