Wachten op "het" telefoontje.
-
@Eetschrijver oef, fijn dat er duidelijkheid en perspectief is. Nu bijkomen en take care!
@hermannus Merci !
-
@Eetschrijver Dat is zeker heel fijn!! Sterkte!
@paulk Merci !
-
Zo. Ik ben weer thuis, nog niet geopereerd. Dat gaat op 9 juli gebeuren. Ik heb een bloedprop en een aneurysma in mijn rechterbeen maar er is geen acuut gevaar voor een embolie. Wel zes weken lang elke dag een tromboseprik. Ik bedenk maar dat acht weken in elk geval beter is dan zes maanden, en ik hoop dat de diverse medicamenten de pijn er een beetje onder houden.
Allemaal dank voor het meeleven en het duimen; het heeft geholpen!
️
Nu echt ontzettend MOE!@Eetschrijver Hopelijk voel je jezelf weer een beetje beter als de medicatie aanslaat.
Trombose prik is naar mijn herinnering geen pretje, er staat mij bij dat mijn buik volledig paars was nadat ik er een keer een kreeg. -
@Eetschrijver Hopelijk voel je jezelf weer een beetje beter als de medicatie aanslaat.
Trombose prik is naar mijn herinnering geen pretje, er staat mij bij dat mijn buik volledig paars was nadat ik er een keer een kreeg.@AngelaScholder Ik hoop het ook. Voorlopig is mijn buik niet paars, dat is alvast iets. Al komen er nog 44 herkansingen.
Dankjewel! -
Zo. Ik ben weer thuis, nog niet geopereerd. Dat gaat op 9 juli gebeuren. Ik heb een bloedprop en een aneurysma in mijn rechterbeen maar er is geen acuut gevaar voor een embolie. Wel zes weken lang elke dag een tromboseprik. Ik bedenk maar dat acht weken in elk geval beter is dan zes maanden, en ik hoop dat de diverse medicamenten de pijn er een beetje onder houden.
️
Nu echt ontzettend MOE!@Eetschrijver Met een diagnose en een behandelplan is 't al een beter hanteerbaar denk ik. En in elk geval een hele vooruitgang vergeleken met een consult in november. Goed dat je het er niet bij hebt laten zitten!
-
@Eetschrijver Met een diagnose en een behandelplan is 't al een beter hanteerbaar denk ik. En in elk geval een hele vooruitgang vergeleken met een consult in november. Goed dat je het er niet bij hebt laten zitten!
@DietskevdBrugge Allemaal waar, en daar ben ik ook blij om. Dankjewel!
-
️
Nu echt ontzettend MOE!@Eetschrijver sterkte. Fijn dat de oorzaak helder is. Hopelijk duurt her wachten korter dan nu bedacht.
-
@Eetschrijver sterkte. Fijn dat de oorzaak helder is. Hopelijk duurt her wachten korter dan nu bedacht.
@wiert Dankjewel! Met acht weken kan ik leven.
-
️
Nu echt ontzettend MOE!@Eetschrijver tjonge, hoop dat de pijn minder wordt en dat je vanacht goed kan slapen. Dat laatste geldt ook voor @Greetschrijver natuurlijk!
-
️
Nu echt ontzettend MOE!@Eetschrijver duidelijkheid is fijn. Heel veel sterkte en alvast beterschap.
-
R relay@relay.publicsquare.global shared this topic