Tänään on perjantai, joten popitan #YleRadio1 töitä tehdessä.
-
Tänään on perjantai, joten popitan #YleRadio1 töitä tehdessä. #KalleHaataja, #PäivänMietelause, #politiikkaradio, #kulttuuriykkönen ja välissä usein yllätyksellistäkin musiikkia. Aamut on mennyt vähän mutkalle, kun en uudistuksen jälkeen vieläkään muista ulkoa, mistä tulee #ykkösaamu. Sitä olen miettinyt, onko minusta tullut kovin yleläinen vain siksi, että pää ei kestä hälyä eikä mainoksia.
-
R relay@relay.an.exchange shared this topic
-
Tänään on perjantai, joten popitan #YleRadio1 töitä tehdessä. #KalleHaataja, #PäivänMietelause, #politiikkaradio, #kulttuuriykkönen ja välissä usein yllätyksellistäkin musiikkia. Aamut on mennyt vähän mutkalle, kun en uudistuksen jälkeen vieläkään muista ulkoa, mistä tulee #ykkösaamu. Sitä olen miettinyt, onko minusta tullut kovin yleläinen vain siksi, että pää ei kestä hälyä eikä mainoksia.
Mietin omia motiivejani, miksi kerron kaiken tämän? Ehkä siksi, että alan olla vanha enkä jaksa enää teeskennellä. Tässä kerran kuntosalilla joku etsi radiosta jotain räyhärokkia taustamusiikiksi. Mä heitin, että mites YLE ykkönen, ja huomaamattani naamioin sen vitsiksi, mutta oikeasti ei se sitä ollut. Motiivi olkoon normalisoida erilaisuutta.