YouTube mainostaa minulle shorts videolla seksikeinua.
-
Miksi?
@husku olet luultavasti keinumisen puutteessa. #SisäinenLapsiSeksikeinussa
-
R relay@relay.an.exchange shared this topic
-
Miksi?
@husku Minullekin yrittää välillä puhua Jussi Halla-aho. En tajua miksi. Hukkaan on mennyt markkinointiraha tai algoritmi.
-
Miksi?
@husku please elaborate, niinkuin lontoon murteella sanotaan
-
Miksi?
@husku miksi ei
-
@husku miksi ei
Koska en halua ostaa oveen ripustettua naruviritystä mitä ai:n tulkkaamat äärimmäisen cringe argentiinalaispariskunta yrittää myydä.
Ymmärrän että profiloinnin mukaan mulle näytetään kypsiä ja reheviä slaavilaisia rouvia vailla hyvää kotia, tai työkaluja ja sen sellaista.
Mutta minkä metriikan mukaan olen seksuaalisesti aktiivinen tai edes tykkäisin keinuista

-
Miksi?
@husku joo se on kyl ärsyttävää ku on jo ostanut jonkun tuotteen ja sillon sitä mainostetaan kahta kauheemmin.
-
@husku please elaborate, niinkuin lontoon murteella sanotaan
Tämä on jo toinen kerta kun shortseissa tulee vastaan tuotemainos joka on selkeästi seksijuttu, mutta "tämä on vain hassun muotoinen ja roiskeita kestävä sohva" jossa sitten täysissä vaatteissa oleva naishenkilö näyttää erilaisia asentoja "lukemiseen".
-
Tämä on jo toinen kerta kun shortseissa tulee vastaan tuotemainos joka on selkeästi seksijuttu, mutta "tämä on vain hassun muotoinen ja roiskeita kestävä sohva" jossa sitten täysissä vaatteissa oleva naishenkilö näyttää erilaisia asentoja "lukemiseen".
@husku @AlderForrest Pitäiskö sun pitää välillä pitkiä housuja shortsien sijasta?
-
@husku @AlderForrest Pitäiskö sun pitää välillä pitkiä housuja shortsien sijasta?
-
Miksi?
@husku Lastentarhassani rohkeat keinumisasennot (seisaaltaan) olivat K7-aktiviteetti. Narahdin itsekin alaikäisenä kielletystä puuhasta.
-
Koska en halua ostaa oveen ripustettua naruviritystä mitä ai:n tulkkaamat äärimmäisen cringe argentiinalaispariskunta yrittää myydä.
Ymmärrän että profiloinnin mukaan mulle näytetään kypsiä ja reheviä slaavilaisia rouvia vailla hyvää kotia, tai työkaluja ja sen sellaista.
Mutta minkä metriikan mukaan olen seksuaalisesti aktiivinen tai edes tykkäisin keinuista

-

-

@husku eikö eliitinsome olekaan internetin sexikkäin partyluola