Ik heb Alex Zanardi altijd een ietwat irritante figuur gevonden, maar zodra iemand in een rolstoel zit, mag je dat van veel mensen niet meer zeggen.
-
Ik heb Alex Zanardi altijd een ietwat irritante figuur gevonden, maar zodra iemand in een rolstoel zit, mag je dat van veel mensen niet meer zeggen.
Ik snap nooit zo goed hoe dat werkt. -
Ik snap nooit zo goed hoe dat werkt.@edgeofeurope Ik ken de goede man, of vrouw? niet (ik kan struikelen over de meest bekende wereldburger zonder ook maar enig idee te hebben, volgens mijn naasten), maar jouw overpeinzing onderschrijf ik volledig. Waarom zou je dat overigens niet kunnen zeggen? Dat is ook een vorm van discriminatie, eerlijk is eerlijk.
-
Ik snap nooit zo goed hoe dat werkt.@edgeofeurope
Als je een akelig mens ben, ben je dat met of zonder handicap. -
Ik snap nooit zo goed hoe dat werkt.@edgeofeurope Hij heeft de olympische spelen in een rolstoel gewonnen.
En tijdens een training was er een frontale botsing waardoor hij als kasplantje in het ziekenhuis lag.
Misschien dat het dat is. -
R relay@relay.infosec.exchange shared this topicR relay@relay.mycrowd.ca shared this topic
-
@edgeofeurope Hij heeft de olympische spelen in een rolstoel gewonnen.
En tijdens een training was er een frontale botsing waardoor hij als kasplantje in het ziekenhuis lag.
Misschien dat het dat is.@VickForcella ik heb de beelden van die botsing gezien. Zo'n rolstoeltje en een vrachtwagen. Afschuwelijk, al stopte het beeld precies op tijd.
Maar ik vond het een vervelende figuur. Kan ik verder eigenlijk ook weinig aan doen. -
@VickForcella ik heb de beelden van die botsing gezien. Zo'n rolstoeltje en een vrachtwagen. Afschuwelijk, al stopte het beeld precies op tijd.
Maar ik vond het een vervelende figuur. Kan ik verder eigenlijk ook weinig aan doen.@edgeofeurope Zoals ik met Bart de Graaf en Gordon. Ik kan me niets voorstellen bij de persoon Zanardi.
Topsporters zijn over het algemeen etters, denk ik. Anders kan je geen topsporter zijn.