Koska oon jämähtänyt kuuntelemaan samoja vanhoja suosikkeja, koetin Emma-palkintoja saaneita artisteja.
-
Koska oon jämähtänyt kuuntelemaan samoja vanhoja suosikkeja, koetin Emma-palkintoja saaneita artisteja. Ei oikein napannut, joten kysytääs täältä suosituksia? Onko Suomessa esim. uusia kitararokkia soittavia bändejä? Räppiä en kuuntele, lähinnä soittolistalla pyörivät Miljoonasade, Kolmas Nainen, Don Huonot, Olavi Uusivirta, Jonna Tervomaa, Neljä Ruusua, Eppu Normaali.
#musiikki #kysymastodonilta -
Koska oon jämähtänyt kuuntelemaan samoja vanhoja suosikkeja, koetin Emma-palkintoja saaneita artisteja. Ei oikein napannut, joten kysytääs täältä suosituksia? Onko Suomessa esim. uusia kitararokkia soittavia bändejä? Räppiä en kuuntele, lähinnä soittolistalla pyörivät Miljoonasade, Kolmas Nainen, Don Huonot, Olavi Uusivirta, Jonna Tervomaa, Neljä Ruusua, Eppu Normaali.
#musiikki #kysymastodonilta@Sini74 kitararokki on kyl paha. Jos tykkäät instrumentaalikitarasta ni Tinyhawk & Bizzarro. Jos soulimpi meno kolahtaa ni Michael Bleu, varsinki Futuristik Soul musta hyvä. Saimaa? Matka mielen ytimeen on varmaan yks mun kaikkien aikojen lempparilevyjä. Burning Hearts on vissiin jo lopettanut ja ne laulo englanniksi
tägätään vielä #musadontti
-
#musiikki #kysymastodonilta@Sini74 Kysyin puolisolta joka seuraa enemmän kotimaisia ja häneltä seuraavat ehdotukset (uusia, tänä vuonna ilmestyneitä):
Pegasos - Hyvä noita
Rokote - Pysyvästi tässä
Kukkatalo - Ristiriita
Vesterinen yhtyeineen - Liian hiljaistaOn kuulemma erilaista kitararokkianoissa niin ehkä niistä löytyy jotain. Pyysin kolme neljä ja olis kuulemma vielä lisääkin jos noi loppuu kesken
. -
#musiikki #kysymastodonilta@Sini74 Pariisin kevät on tuttu? Ei nyt mikään uusi, mut ei kyl mikään noista sun mainitsemista
-
@Sini74 Kysyin puolisolta joka seuraa enemmän kotimaisia ja häneltä seuraavat ehdotukset (uusia, tänä vuonna ilmestyneitä):
Pegasos - Hyvä noita
Rokote - Pysyvästi tässä
Kukkatalo - Ristiriita
Vesterinen yhtyeineen - Liian hiljaistaOn kuulemma erilaista kitararokkianoissa niin ehkä niistä löytyy jotain. Pyysin kolme neljä ja olis kuulemma vielä lisääkin jos noi loppuu kesken
. -
-
@Sini74 kitararokki on kyl paha. Jos tykkäät instrumentaalikitarasta ni Tinyhawk & Bizzarro. Jos soulimpi meno kolahtaa ni Michael Bleu, varsinki Futuristik Soul musta hyvä. Saimaa? Matka mielen ytimeen on varmaan yks mun kaikkien aikojen lempparilevyjä. Burning Hearts on vissiin jo lopettanut ja ne laulo englanniksi
tägätään vielä #musadontti
@Sini74 vielä tuli mieleen vanhemmista Kauko Röyhkä eri muodoissaan ja YUP/Jarkko Martikaisen soolotuotanto
-
R relay@relay.an.exchange shared this topic
Samae Koskinen?