Jokohan tän mun parasta ennen 1981 neuvostoliittolaisen Pepsin voi juoda?
-

-

@valoisa Kyllä, ja suosittelen lukemaan Viktor Pelevinin Generation P:tä samalla, kun siemailet länsimaisen vapauden makuista juomaasi.
-
@valoisa Kyllä, ja suosittelen lukemaan Viktor Pelevinin Generation P:tä samalla, kun siemailet länsimaisen vapauden makuista juomaasi.
@niko Pepsillä ja neukkulalla on jännä historia.
-
@niko Pepsillä ja neukkulalla on jännä historia.
@valoisa Pepsillä on Generation P:ssä näkyvä rooli. Neuvostoliitto romahtaa kirjan ensimmäisillä sivuilla, ja sen jälkeen menee absurdiksi.
-

Tällä hetkellä osa teistä laskee sormilla, että mitä....miten tuo voi olla noin vanha ja olen kyllä kertonut olevani kuolematon, mutta kukaan teistä ei vaan usko!
-
Tällä hetkellä osa teistä laskee sormilla, että mitä....miten tuo voi olla noin vanha ja olen kyllä kertonut olevani kuolematon, mutta kukaan teistä ei vaan usko!
TOISTAISEKSI! Toistaiseksi kuolematon. Huomaatteko, olin oikeassa TAAS kerran!
-
@valoisa 1981:hän oli melkein toissavuonna. Moskovan olympialaisia oli katsottu ja Hesulien yleisurheilun MM-kisoihin oli aikaa pari vuotta. Marja-Liisa Hämäläisellä oli vasta viestimitali, Matti Nykänen vasta siirtyi nuorista aikuisten sarjoihin, Neuvostoliitto ja Kekkonen tuntuivat kumpikin ikuisilta.
-
@valoisa 1981:hän oli melkein toissavuonna. Moskovan olympialaisia oli katsottu ja Hesulien yleisurheilun MM-kisoihin oli aikaa pari vuotta. Marja-Liisa Hämäläisellä oli vasta viestimitali, Matti Nykänen vasta siirtyi nuorista aikuisten sarjoihin, Neuvostoliitto ja Kekkonen tuntuivat kumpikin ikuisilta.
@tomminieminen Ja toi juomassa käytetty vesikään ei ole edes vielä radioaktiivista koska Chernobyl oli myöhemmin!
-
@tomminieminen Ja toi juomassa käytetty vesikään ei ole edes vielä radioaktiivista koska Chernobyl oli myöhemmin!
@valoisa Hämmentävää kyllä, ensimmäinen Pepsi-tuotantolaitos näyttää sijainneen ei niin kaukana Ukrainasta (vaikka ihan toisella puolen kuin Tšernobyl): Novorossiskissa. (Piti oikein etsiä.)
https://www.reddit.com/r/ussr/comments/10mh4a0/the_first_pepsicola_plant_in_the_ussr/ -

@valoisa muinaismuisto, vatsakipuja?
-
@valoisa muinaismuisto, vatsakipuja?
@eljas Löysin tän Lasten toimituksen vessasta > 10 vuotta sitten muuton yhteydessä ja epäilen, että tää littyy siihen jaksoon missä Ransu ja Pekka on käymässä Neuvostoliitossa. Olis mennyt roskiin niin otin talteen.
-
R relay@relay.publicsquare.global shared this topic