Sain ajatuksen!
-
Sain ajatuksen!
️Nyt kun tässä on aikaa odotella Jollan puhelinta ja tekemisen into ja vimma on kova, vois tehdä listan sovelluksista mitä täällä hetkellä on puhelimessa ja mille löytyy SailfishOS versio.
Ja ihan vaikka julkisesti jakais sen.

Koska sitä on aikaa ku käyttäny Sailfishiä ja mulla on edelleen XA2 käyttökunnossa kokeita varten.

#Jolla #SailfishOS #VaihtoehtoisetSovellukset #SovellustenVaihto #Vaihtokauppa
-
System shared this topic
-
Sain ajatuksen!
️Nyt kun tässä on aikaa odotella Jollan puhelinta ja tekemisen into ja vimma on kova, vois tehdä listan sovelluksista mitä täällä hetkellä on puhelimessa ja mille löytyy SailfishOS versio.

Koska sitä on aikaa ku käyttäny Sailfishiä ja mulla on edelleen XA2 käyttökunnossa kokeita varten.

@raketti Tee ihmeessä ja laita jakoon! T: toinen Jollaa odotteleva
-
@raketti Tee ihmeessä ja laita jakoon! T: toinen Jollaa odotteleva
@tittamarja @raketti Komppaan täältä kans!
-
Sain ajatuksen!

@raketti Kiitos pliis. En usko että toi HSL:n sovellus toimii, mutta toiveena tietysti olis jos vaikka toimisi
-
@nihkeys @tittamarja @raketti
Voin jakaa omat löytöni tällä saralla jos haluat, mutta en halua pilata kenenkään etsimisen ja löytämisen iloa
-
@nihkeys @tittamarja @raketti Tällaiset listat ovat aina silmiä avaavia. Odotan mielenkiinnolla myös. Itse en ole SailfishOS:ää ajanut hetkeen, mutta protippaan kuitenkin nämä softa "storet" Jolla storen lisäksi:
-
@raketti Kiitos pliis. En usko että toi HSL:n sovellus toimii, mutta toiveena tietysti olis jos vaikka toimisi
@Mimesatwork @raketti
Veikkaan, että se toimii. En tiedä miksi Sailfish olisi siinä huonompi kuin muut ei-Geet.