God valgdag, folkens.
-
God valgdag, folkens. Jeg melder fra forårshaven, at den første gule blomst på forsythiaen er sprunget ud! Så går det hele nok rigtig godt.
️ -
God valgdag, folkens. Jeg melder fra forårshaven, at den første gule blomst på forsythiaen er sprunget ud! Så går det hele nok rigtig godt.
️@IbenChristiane Det vælger vi at tage som et positivt tegn på at det kommer til at gå godt i dag
-
@IbenChristiane Det vælger vi at tage som et positivt tegn på at det kommer til at gå godt i dag
@Eg0nJN ja, det synes jeg, vi skal.
-
️@IbenChristiane Dejligt med en fin blomst som tegn i dagens anledning
Også god valgdag til dig.
-
@IbenChristiane Dejligt med en fin blomst som tegn i dagens anledning
Også god valgdag til dig.
@lykkebrammer tak for det!
-
@Eg0nJN ja, det synes jeg, vi skal.
@IbenChristiane Rema 1000 var løbet tør for flæsk. er det et godt eller dårligt tegn?
-
R relay@relay.infosec.exchange shared this topic
-
@IbenChristiane Rema 1000 var løbet tør for flæsk. er det et godt eller dårligt tegn?
@IbenChristiane Så nu laver jeg flæskesteg med persillesovs. Jeg er lidt spændt på om det bliver mærkeligt
-
@IbenChristiane Så nu laver jeg flæskesteg med persillesovs. Jeg er lidt spændt på om det bliver mærkeligt
@Eg0nJN det gør det måske nok, men nogle gange er det overraskende godt med en sær kombi! God appetit

-
@Eg0nJN det gør det måske nok, men nogle gange er det overraskende godt med en sær kombi! God appetit

@IbenChristiane indtil videre ser der lovende ud