Je kan ook te ver gaan met diplomatie .. Eten en overnachten bij Trump in het witte huis!
-
Je kan ook te ver gaan met diplomatie .. Eten en overnachten bij Trump in het witte huis! Ik vind hier wat van!
#koning #trump
Koninklijk paar op werkbezoek naar VS, overnachting bij Trump in Witte Huis
Verder bezoeken koning Willem-Alexander en koningin Máxima de staten Pennsylvania en Florida, om de "economische betrekkingen" met de VS te markeren.
(nos.nl)
@bibi098 Fascisten heulen altijd met fascisten.
-
Je kan ook te ver gaan met diplomatie .. Eten en overnachten bij Trump in het witte huis! Ik vind hier wat van!
#koning #trump
Verder bezoeken koning Willem-Alexander en koningin Máxima de staten Pennsylvania en Florida, om de "economische betrekkingen" met de VS te markeren.
(nos.nl)
D'r is d'r nog eentje, ook in april.
En niet iedereen wil dat hij gaat.
Call off King's US state visit over Iran war, urge Lib Dems
The party says the planned trip should be scrapped after Donald Trump's criticism of the UK's response to the war.
(www.bbc.com)
-
#koning #trump
(nos.nl)
@bibi098 Maar De Donald hep toch ook bij Wimlex & Max gelogeerd toenie hier was? Zo werkt dat nou eenmaal in die kringen.
-
@bibi098 Maar De Donald hep toch ook bij Wimlex & Max gelogeerd toenie hier was? Zo werkt dat nou eenmaal in die kringen.
-
#koning #trump
(nos.nl)
@bibi098 Knijpt WA hem nou in zijn kont?
-
(Friso heeft ooit tegen Wimlex gezegd: "jij moet niet doodgaan, want dan moet ik het doen en ik heb d'r geen zin in". En dat snap ik! Maar dit terzijde.)
Net even het artikel gelezen. Wij worden geregeerd door kooplieden. En die yanken geilen enorm op royalty. Dus 1 + 1 = ons staatshoofd als glijmiddel voor de handel.
Ik wil het ook niet. Maar de zakenlui hebben de macht gekocht. #EatTheRich
-
(Friso heeft ooit tegen Wimlex gezegd: "jij moet niet doodgaan, want dan moet ik het doen en ik heb d'r geen zin in". En dat snap ik! Maar dit terzijde.)
Net even het artikel gelezen. Wij worden geregeerd door kooplieden. En die yanken geilen enorm op royalty. Dus 1 + 1 = ons staatshoofd als glijmiddel voor de handel.
Ik wil het ook niet. Maar de zakenlui hebben de macht gekocht. #EatTheRich
Helpt protesteren?
Ligt eraan.
Als je met een handjevol hooligans naar een gemeentehuis tijgt en wat cobra's naar de M.E. pleurt, dan wel. Dan worden "de zorgen van de burger serieus genomen" en gaat dat AZC niet door.
Als je met 150.000 mensen in het rood vreedzaam door Den Haag wandelt, dan niet. Dan doet de regering amechtig wat ze altijd deed: niets. Handel voor alles en Israël te vriend houden.
-
Helpt protesteren?
Ligt eraan.
Als je met een handjevol hooligans naar een gemeentehuis tijgt en wat cobra's naar de M.E. pleurt, dan wel. Dan worden "de zorgen van de burger serieus genomen" en gaat dat AZC niet door.
Als je met 150.000 mensen in het rood vreedzaam door Den Haag wandelt, dan niet. Dan doet de regering amechtig wat ze altijd deed: niets. Handel voor alles en Israël te vriend houden.
-
Helpt protesteren?
Ligt eraan.
@RolfBly @ovb69 @bibi098 Waarom worden er zulke godverdegodverdegotverse stomme besluiten genomen. Dit geeft ons burgers een verkeerd signaal: “schijt aan jou, wij koningspaar) heulen met de ongekroonde koning en hoofdpedofiel en wij gaan straks ook tijdens het persmomentje staan soppen in het bloeddoordrenkte gras voor het Witte Huis.”
-
@bibi098 Knijpt WA hem nou in zijn kont?
@TheDutchChief @bibi098 Hij rolt z’n portemonnee.
-
@RolfBly @ovb69 @bibi098 Waarom worden er zulke godverdegodverdegotverse stomme besluiten genomen. Dit geeft ons burgers een verkeerd signaal: “schijt aan jou, wij koningspaar) heulen met de ongekroonde koning en hoofdpedofiel en wij gaan straks ook tijdens het persmomentje staan soppen in het bloeddoordrenkte gras voor het Witte Huis.”
-
#koning #trump
(nos.nl)
@bibi098 Ach, ik denk dat deze twee volksvertegenwoordiger samen alle verstand hebben van corruptie en onderdrukking,

-
@RolfBly Daar was ik toen ook behoorlijk pissig over. De rode loper uit voor een doorgeschoten narcis die de hele wereld aan gort helpt hem dan ook nog een koninklijk diner voorschotelen met een overnachting in het paleis.
En dan Rutte met zijn 'daddy! 🤮
Ik schaam me dat ik Nederlander ben! -
-
-
R relay@relay.infosec.exchange shared this topic