Bästa Mastodonapp för Android?
-
@waspfactory
Tusky funkar för mig.@mrundkvist Topp, tackar!
-
@mrundkvist Topp, tackar!
@waspfactory
Det enda jag inte kan göra ifrån appen i st f laptopen är att mecka med mina follows och mutes. -
Bästa Mastodonapp för Android? Frågar åt en kompis.
@waspfactory Tusky.
-
@waspfactory
Det enda jag inte kan göra ifrån appen i st f laptopen är att mecka med mina follows och mutes.@mrundkvist Ah, ok

-
@joacim Tackar!
-
Siktar på att få in Linuxkollegan på min instans här på Mastodon. Det närmar sig. Nu har han laddat ner Signal också.
-
@waspfactory Moshidon.
-
@waspfactory
Jo vänta förresten, ordfiltren kan jag mecka med ser jag nu. -
@waspfactory Moshidon.
@airikr Tack så mycket!

-
Siktar på att få in Linuxkollegan på min instans här på Mastodon. Det närmar sig. Nu har han laddat ner Signal också.
@waspfactory Har du lovat dyrt och heligt att det inte är en kult?
-
@waspfactory Jag har Megalodon men går oftast tillbaka till webbversionen då jag sällan kommer överens med apparna. Har nog testat alla Mastodon appar som finns. Webbversionen är fortfarande bäst.
-
@joakimfors snabbt nu, alla, göm undan huvorna och dräkterna! Se normala ut! @waspfactory
-
@joakimfors Hehe, man säger det man måste, sen börjar indoktrineringen

-
@joakimfors snabbt nu, alla, göm undan huvorna och dräkterna! Se normala ut! @waspfactory
-
@waspfactory Vet personen om att det kan finnas nördar här?
-
-
@waspfactory Jag har Megalodon men går oftast tillbaka till webbversionen då jag sällan kommer överens med apparna. Har nog testat alla Mastodon appar som finns. Webbversionen är fortfarande bäst.
@johansaxe Ah. Jag kör egentligen bara app, fast iPhone då. Nöjd med den jag har, kört app på datorn också Tweetdeck-stil.
-
@waspfactory Vet personen om att det kan finnas nördar här?
@johansaxe Haha, det är det som lockar då han är stor nörd själv

-
@joakimfors @eliasr Haha! Fan måste se om den serien.
-
@joakimfors @eliasr Haha! Fan måste se om den serien.
@waspfactory @eliasr Den och Silicon Valley är riktigt bra dokumentärer