Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • World
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cyborg)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo

CIRCLE WITH A DOT

1. Home
  2. Uncategorized
  3. This year we gave our youngest a small decent keyboard for Christmas, and she's been enjoying it, but in a twist which no one saw coming my wife also started playing.

This year we gave our youngest a small decent keyboard for Christmas, and she's been enjoying it, but in a twist which no one saw coming my wife also started playing.

Scheduled Pinned Locked Moved Uncategorized
6 Posts 2 Posters 0 Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • carstenboll@mstdn.dkC This user is from outside of this forum
    carstenboll@mstdn.dkC This user is from outside of this forum
    carstenboll@mstdn.dk
    wrote last edited by

This year we gave our youngest a small decent keyboard for Christmas, and she's been enjoying it, but in a twist which no one saw coming my wife also started playing. Occasionally, weekly, then daily.

We've been together almost 20 years, and this is the first time she's had a hobby like I have hobbies, and it's very satisfying to see her enjoy herself so much.

So for her birthday I bought her a "proper" adult-sized keyboard/piano - nothing too fancy, a Yamaha beginner's model - and some sheet music. I hope that in a year we'll be able to play and sing something together, I'd love that.

No real point to this post, just a bit of every day life I wanted to share 🙂

tanyakaroli@expressional.socialT 1 Reply Last reply
    1
    0
    • R relay@relay.infosec.exchange shared this topic
    • carstenboll@mstdn.dkC carstenboll@mstdn.dk

This year we gave our youngest a small decent keyboard for Christmas, and she's been enjoying it, but in a twist which no one saw coming my wife also started playing. Occasionally, weekly, then daily.

We've been together almost 20 years, and this is the first time she's had a hobby like I have hobbies, and it's very satisfying to see her enjoy herself so much.

So for her birthday I bought her a "proper" adult-sized keyboard/piano - nothing too fancy, a Yamaha beginner's model - and some sheet music. I hope that in a year we'll be able to play and sing something together, I'd love that.

No real point to this post, just a bit of every day life I wanted to share 🙂

tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
      tanyakaroli@expressional.social
      wrote last edited by

@CarstenBoll hvor dejligt! Vi kĂžbte ÆldsteSĂžn et fornuftigt elektrisk klaver for en del Ă„r siden, men han har ikke plads til det pĂ„ kollegiet. SĂ„ nu har vi, med hans godkendelse, lĂ„nt det ud til min niece som lynhurtigt er blevet ganske ferm til at spille - jeg er sĂ„ imponeret og meget glad 😊
      (Jeg har desvĂŠrre aldrig lĂŠrt at spille et instrument men drĂžmmer om at lĂŠre at spille guitar engang)

carstenboll@mstdn.dkC 1 Reply Last reply
      1
      0
      • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

@CarstenBoll hvor dejligt! Vi kĂžbte ÆldsteSĂžn et fornuftigt elektrisk klaver for en del Ă„r siden, men han har ikke plads til det pĂ„ kollegiet. SĂ„ nu har vi, med hans godkendelse, lĂ„nt det ud til min niece som lynhurtigt er blevet ganske ferm til at spille - jeg er sĂ„ imponeret og meget glad 😊
        (Jeg har desvĂŠrre aldrig lĂŠrt at spille et instrument men drĂžmmer om at lĂŠre at spille guitar engang)

carstenboll@mstdn.dk
        wrote last edited by

@tanyakaroli

Det er dejligt nĂ„r det kan gĂžre glĂŠde 🙂 Jeg lĂŠrte det aldrig som barn men som voksen besluttede jeg mig til at give det et skud og lĂŠrte mig selv at spille ukulele til husbehov - det er hyggeligt, men lĂŠnge siden jeg har lagt noget sĂŠrligt i det. HĂ„ber ogsĂ„ lidt at vi ender med at kunne spille sammen nĂ„r der er kommet lidt mere rutine ind.

Jeg har arvet en god violin, men den har jeg ogsÄ lÄnt ud for jeg fÄr ikke tid til at lÊre at spille. HÄber min svigerinde fÄr brugt den.

Min kone hedder i Þvrigt Whyte og jeg hedder Boll, sÄ mÄske vi skulle starte et familieband. The Swinging Whyte Bolls?

0

@tanyakaroli

Det er dejligt nĂ„r det kan gĂžre glĂŠde 🙂 Jeg lĂŠrte det aldrig som barn men som voksen besluttede jeg mig til at give det et skud og lĂŠrte mig selv at spille ukulele til husbehov - det er hyggeligt, men lĂŠnge siden jeg har lagt noget sĂŠrligt i det. HĂ„ber ogsĂ„ lidt at vi ender med at kunne spille sammen nĂ„r der er kommet lidt mere rutine ind.

Jeg har arvet en god violin, men den har jeg ogsÄ lÄnt ud for jeg fÄr ikke tid til at lÊre at spille. HÄber min svigerinde fÄr brugt den.

Min kone hedder i Þvrigt Whyte og jeg hedder Boll, sÄ mÄske vi skulle starte et familieband. The Swinging Whyte Bolls?

wrote last edited by

@CarstenBoll hahaha! Åh, det er jo vérd at gþre alene for bandnavnet! 😅

carstenboll@mstdn.dkC 1 Reply Last reply
          1
          0
          • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

@CarstenBoll hahaha! Åh, det er jo vérd at gþre alene for bandnavnet! 😅

carstenboll@mstdn.dk
            wrote last edited by

@tanyakaroli Mens hun var gravid med vores unger overvejede hun en masse navne med H - Äbenbart en prÊference - og synes godt om Harry.

Men kan ikke kalde et barn Harry Whyte Boll.

Heldigvis fik vi kun piger og undgik den potentielle fadĂŠse!

0

@tanyakaroli Mens hun var gravid med vores unger overvejede hun en masse navne med H - Äbenbart en prÊference - og synes godt om Harry.

Men kan ikke kalde et barn Harry Whyte Boll.

Heldigvis fik vi kun piger og undgik den potentielle fadĂŠse!

wrote last edited by

@CarstenBoll hahahaha! đŸ€­

1 Reply Last reply
              1
              0
              Reply
              • Reply as topic
              Log in to reply
              • Oldest to Newest
              • Newest to Oldest
              • Most Votes