Semmoista #Äidinkieli_iäti -perversiota aloin tämän myötä miettiä, että mikähän on maksimi (järjellisten sanojen) perättäisille kirjainpareille?
-
Semmoista #Äidinkieli_iäti -perversiota aloin tämän myötä miettiä, että mikähän on maksimi (järjellisten sanojen) perättäisille kirjainpareille? Tässä on 5x2.

-
Semmoista #Äidinkieli_iäti -perversiota aloin tämän myötä miettiä, että mikähän on maksimi (järjellisten sanojen) perättäisille kirjainpareille? Tässä on 5x2.

@Janne6nen Mahtuis perään vielä possessiivirefluksi.

-
@Janne6nen Mahtuis perään vielä possessiivirefluksi.

@juhatretjakov Insane Possessivereflux Posse.
-

@Janne6nen Tärkeä viisastelu: Äidinkielenopettaja tossa vieressä ei tajunnut tätä, ja kun selitin, se huomautti että kirjainpari ei ole oikea termi, vaan kyseessä on kaksoiskonsonantti ja pitkä vokaali. Ei ollut tietoinen, onko olemassa yleistermiä joka kattaa molemmat.
-

@Janne6nen Saatteessaannekohan?
-
@Janne6nen Tärkeä viisastelu: Äidinkielenopettaja tossa vieressä ei tajunnut tätä, ja kun selitin, se huomautti että kirjainpari ei ole oikea termi, vaan kyseessä on kaksoiskonsonantti ja pitkä vokaali. Ei ollut tietoinen, onko olemassa yleistermiä joka kattaa molemmat.
@dare Minulle saa viisastella aina. Viralliset nimitykset eivät koskaan jääneet pitkäkestoiseen muistiini, edes sijamuodot. Akilleenkantapääni.
Toisaalta muistan kyllä selkäytimestä ettäjottakoskakunjosvaikkakuinkunnes!
-
R relay@relay.an.exchange shared this topic
-

@Janne6nen Väittivät minua egoistiksi, muttei heidän itsekkyyssyytteessään (8 × 2) ollut perää.
-

@Janne6nen kerjuuaatteessaan ainakin one-uppaa.
-
@Janne6nen Väittivät minua egoistiksi, muttei heidän itsekkyyssyytteessään (8 × 2) ollut perää.