Kukas se minä oikein tämän tilin takana olen?
-
Kukas se minä oikein tämän tilin takana olen? J. tai Juha, miten vaan. Tällä tilillä keskityn aika paljon Salaisuustason juttuihin, mutta se on aika iso osa miua. Oon yhdenvertaisuuden puolella, fasismia ja ankeutusta vastaan. Oon opiskellut tietskarijuttuja, systeemiajattelua ja taloustiedehommia sekä luovaa kirjoittamista että kirjallisuutta. Miusta piti tulla äidinkielenopettaja, yllättäen ei tullut.
Opin ilmaisemaan itseäni paremmin ja paremmin, ainakin toivon niin.
️ 1/2

-
Kukas se minä oikein tämän tilin takana olen? J. tai Juha, miten vaan. Tällä tilillä keskityn aika paljon Salaisuustason juttuihin, mutta se on aika iso osa miua. Oon yhdenvertaisuuden puolella, fasismia ja ankeutusta vastaan. Oon opiskellut tietskarijuttuja, systeemiajattelua ja taloustiedehommia sekä luovaa kirjoittamista että kirjallisuutta. Miusta piti tulla äidinkielenopettaja, yllättäen ei tullut.
Opin ilmaisemaan itseäni paremmin ja paremmin, ainakin toivon niin.
️ 1/2

Kanavalla ei sinällään ole merkitystä. Eniten toivon, että jotain kautta löydettäisiin ihmiset toisemme tekemään maailmasta parempaa, työntämään esiin ajatuksia, eteenpäin vieviä. tekemään ja toimimaan. Ajatus vapaudesta on meidän yhteinen.
Salaisuustasolla piirrän, suunnittelen juttuja ja käsittelen kuvia. Oon ikionnellinen, että saan tehdä tätä kumppanini kanssa. 2/2
-
R relay@relay.an.exchange shared this topic