Vanaf vandaag ben ik voor nieuws en updates ook te volgen op Mastodon!
-
Deze week ben ik gestart als staatssecretaris Digitale Economie en Soevereiniteit. Een belangrijke taak, met voor het eerst alle digitale onderwerpen in één portefeuille.
Dat is harder nodig dan ooit. Digitalisering en AI zijn onmisbaar voor innovatie, economische groei, veiligheid en onze welvaart. Nederland en Europa moeten koploper worden in de digitale wereld, met een sterke en onafhankelijke techsector.
@stasdigi welkom
-
Deze week ben ik gestart als staatssecretaris Digitale Economie en Soevereiniteit. Een belangrijke taak, met voor het eerst alle digitale onderwerpen in één portefeuille.
Dat is harder nodig dan ooit. Digitalisering en AI zijn onmisbaar voor innovatie, economische groei, veiligheid en onze welvaart. Nederland en Europa moeten koploper worden in de digitale wereld, met een sterke en onafhankelijke techsector.
@stasdigi goed bezig! Als we als beleid hebben om ons los te weken van big tech, zouden alle bestuurders en overheid organisaties het goede voorbeeld moeten geven.
Behalve Mastodon zijn er nog wel meer alternatieven te bedenken, wat dacht je bv van Olvid als messenger?
-
Welkom!
Als jullie op
Ministerie van Economische Zaken en Klimaat
Informatie over het ministerie van EZK, zoals adresgegevens, beleidsterreinen en informatie voor de pers.
(www.rijksoverheid.nl)
In de
<head>sectie<link href="https://
social.overheid.nl/@stasdigi“ rel="me">zetten, is dit account meteen geverifieerd.
-
R relay@relay.infosec.exchange shared this topic