#DanmarkSkifter På fredag 20. marts 2026
-
Jeg afholder derfor skiftecafé for dig som er klar til at bruge et alternativ til Microsoft office og Google Docs og/eller du overvejer at skifte e-mail-udbyder.
𝗣𝗿𝗼𝗴𝗿𝗮𝗺:
𝟣𝟦.𝟥𝟢-𝟣𝟧.𝟢𝟢 Introduktion, præsentation og tid til at købe kaffe/te.
𝟣𝟧.𝟢𝟢-𝟣𝟧.𝟥𝟢 Vi installerer Libreoffice.
𝟣𝟧.𝟦𝟧-𝟣𝟨.𝟣𝟧 Skift af e-mail - planlæg dit skifte.
𝟣𝟨.𝟣𝟧-𝟣𝟨.𝟥𝟢 Afslutning og tak for i dag.Se mere om dette (og andre arrangementer) på https://kort.danmarkskifter.dk/?event=24
-
Jeg afholder derfor skiftecafé for dig som er klar til at bruge et alternativ til Microsoft office og Google Docs og/eller du overvejer at skifte e-mail-udbyder.
𝗣𝗿𝗼𝗴𝗿𝗮𝗺:
𝟣𝟦.𝟥𝟢-𝟣𝟧.𝟢𝟢 Introduktion, præsentation og tid til at købe kaffe/te.
𝟣𝟧.𝟢𝟢-𝟣𝟧.𝟥𝟢 Vi installerer Libreoffice.
𝟣𝟧.𝟦𝟧-𝟣𝟨.𝟣𝟧 Skift af e-mail - planlæg dit skifte.
𝟣𝟨.𝟣𝟧-𝟣𝟨.𝟥𝟢 Afslutning og tak for i dag.Se mere om dette (og andre arrangementer) på https://kort.danmarkskifter.dk/?event=24
@steenhulthin hvordan gik det i dag?
-
@steenhulthin hvordan gik det i dag?
@svuorela På en måde godt!
Der kom ingen
(men der var heller ingen tilmeldte)
Jeg skulle nok have været tidligere ude og tidpunktet er nok ikke ideelt. Jeg håber på lidt bedre fremmøde på fredag.
Indtil videre er der en hjælper, der har meldt sig, men endnu ingen andre tilmeldte.
Interessen er derude er jeg sikker på, så det er med at komme ud til folk. Tak for at sprede budskabet. -
@svuorela På en måde godt!
Der kom ingen
(men der var heller ingen tilmeldte)
Jeg skulle nok have været tidligere ude og tidpunktet er nok ikke ideelt. Jeg håber på lidt bedre fremmøde på fredag.
Indtil videre er der en hjælper, der har meldt sig, men endnu ingen andre tilmeldte.
Interessen er derude er jeg sikker på, så det er med at komme ud til folk. Tak for at sprede budskabet.@steenhulthin jeg bor sådan at det ikke vil være besværligt at dukke op. Men familiehåndteringen gør at det ikke kommer til at ske.
-
@steenhulthin jeg bor sådan at det ikke vil være besværligt at dukke op. Men familiehåndteringen gør at det ikke kommer til at ske.
@steenhulthin men der er heller ikke ret meget for mig at skifte væk fra.
-
@steenhulthin jeg bor sådan at det ikke vil være besværligt at dukke op. Men familiehåndteringen gør at det ikke kommer til at ske.
@svuorela Det er bare godt, at du spreder budskabet. : ) Det er også god hjælp.
-
R relay@relay.publicsquare.global shared this topicR relay@relay.mycrowd.ca shared this topic