Alitajunta tarjoili mulle unessa ”väitetysti 1800-luvun merkittävimmän käytöstapaoppaan, jota käytetään edelleen perusteiden hallitsemisessa”.
-
Alitajunta tarjoili mulle unessa ”väitetysti 1800-luvun merkittävimmän käytöstapaoppaan, jota käytetään edelleen perusteiden hallitsemisessa”. Yksi tällainen oli, kuinka julkisissa wc-tiloissa voi rupatella tahdikkaasti ja onnistuneesti tuntemattomien kanssa. Seuraa toimintaohjeet keskustelun käynnistämiseen:
1. Kädet täytyy pestä, ennen kuin voi käsitellä tilassa olevia ihmisiä olemassaolevina.
2. Huolellisen pesun jälkeen hae lähimmän ihmisen kanssa katsekontaktia.
3. Kysy: ”Onko kaikki ok?” -
Alitajunta tarjoili mulle unessa ”väitetysti 1800-luvun merkittävimmän käytöstapaoppaan, jota käytetään edelleen perusteiden hallitsemisessa”. Yksi tällainen oli, kuinka julkisissa wc-tiloissa voi rupatella tahdikkaasti ja onnistuneesti tuntemattomien kanssa. Seuraa toimintaohjeet keskustelun käynnistämiseen:
1. Kädet täytyy pestä, ennen kuin voi käsitellä tilassa olevia ihmisiä olemassaolevina.
3. Kysy: ”Onko kaikki ok?”@diiccix tästä varmasti seuraa hyvin onnistunut keskustelu
-
@diiccix tästä varmasti seuraa hyvin onnistunut keskustelu
@Karhutar eikö vain, tätä täytyy kokeilla heti ensimmäisen tilaisuuden tullen!
-
3. Kysy: ”Onko kaikki ok?”@diiccix Täytyykin tästä mennä vessaan.
-
@diiccix Täytyykin tästä mennä vessaan.
@piiabartos @diiccix Muista koputtaa eriön oveen ennen katsekontaktia