En yhtään pidä suunnasta mihin maailma on menossa (Meta, Microsoft, Discord, Google, Trump, Putin, Suomen hallitus.....).
-
En yhtään pidä suunnasta mihin maailma on menossa (Meta, Microsoft, Discord, Google, Trump, Putin, Suomen hallitus.....).
En yhtään välitä tästä kaikesta tekoälysoopasta ja tekoälyn tuputtamisesta.
En yhtään pidä siitä, että voidaksesi käyttää jotain sovellusta tai ohjelmaa siitä pitää maksaa joka kuukausi sen sijaan, että kertamaksamisella saisit käyttöoikeuden (niinku vanhoina hyvinä aikoina).
En tykkää yhtään siitä, että ihmiset katselevat ruudulta kun toiset elävät ja parantavat omaa elämänlaatuaan sen sijaan, että itse oikeasti tekisivät niin.
-
R relay@relay.an.exchange shared this topic
-
En yhtään pidä siitä, että voidaksesi käyttää jotain sovellusta tai ohjelmaa siitä pitää maksaa joka kuukausi sen sijaan, että kertamaksamisella saisit käyttöoikeuden (niinku vanhoina hyvinä aikoina).
En tykkää yhtään siitä, että ihmiset katselevat ruudulta kun toiset elävät ja parantavat omaa elämänlaatuaan sen sijaan, että itse oikeasti tekisivät niin.
@jnazarene Allekirjoitan. Mutta myönnän että käytän AI:ta aktiivisesti uusien asioiden opetteluun.
-
@jnazarene Allekirjoitan. Mutta myönnän että käytän AI:ta aktiivisesti uusien asioiden opetteluun.
Sami, kai sä tiedät ettei sellaista voi opettaa, jota ei itse tiedä?
Ja se pätee ihmiseen, jolla on kuitenkin jonkinlainen päättelykyky.
Ei kielimallilla ole edes sitä. Se ei tiedä mitään, eikä se ajattelekaan.
Sen ainoa kyky on kertoa sulle mitä haluat kuulla. Sen kautta sen omistajat oppivat jotain sinusta, mutta sä et mitään.
-
Sami, kai sä tiedät ettei sellaista voi opettaa, jota ei itse tiedä?
Ja se pätee ihmiseen, jolla on kuitenkin jonkinlainen päättelykyky.
Ei kielimallilla ole edes sitä. Se ei tiedä mitään, eikä se ajattelekaan.
Sen ainoa kyky on kertoa sulle mitä haluat kuulla. Sen kautta sen omistajat oppivat jotain sinusta, mutta sä et mitään.
@androcat @jnazarene Ymmärrän pointtisi
mutta oma kokemus on toinen. En lähde tästä kuitenkaan kiistelemään. -
@androcat @jnazarene Ymmärrän pointtisi
mutta oma kokemus on toinen. En lähde tästä kuitenkaan kiistelemään.Joka tapauksessa, toivon ettei sulle käy huonosti siellä koneistossa.
Mutta siis ei uhkauksena. -
@jnazarene Myös minä vihaan ihmisiä, kuomaseni.
Ihmiset on kyllä ihmiskunnan syöpä.
Etenkin Ne Muut Ihmiset jotka ajaa meidät muut tämmösiin tilanteisiin.
Paskiaiset.
-
@jnazarene Myös minä vihaan ihmisiä, kuomaseni.
Ihmiset on kyllä ihmiskunnan syöpä.
Etenkin Ne Muut Ihmiset jotka ajaa meidät muut tämmösiin tilanteisiin.
Paskiaiset.
@janne En minä ihmisiä vihaa yleisellä tasolla.
Vain niitä jotka tekee typeriä asioita