Osaako joku Telegram-asiantuntija sanoa, miksi saan ilmoituksen, kun joku vanha tuttu liittyy Telegramiin, vaikkei minulla ole enää hänen numeroaan tallessa?
-
@jjhuusko @minnamoira ne voi ainakin periaatteessa poistaa

@antti @minnamoira Uhka vai mahdollisuus? Mitä mahtaa lopulta lähteä, jos poistaa synkronoidut yhteydet?

-
@antti @minnamoira Uhka vai mahdollisuus? Mitä mahtaa lopulta lähteä, jos poistaa synkronoidut yhteydet?

@jjhuusko @minnamoira ainakin väittää poistavansa serverille synkronoidut yhteystiedot, eri asia varmaan mitä todellisuudessa tapahtuu. olen painellut deleteä ilman näkyvää vaikutusta
-
@jjhuusko @minnamoira ainakin väittää poistavansa serverille synkronoidut yhteystiedot, eri asia varmaan mitä todellisuudessa tapahtuu. olen painellut deleteä ilman näkyvää vaikutusta
-
-
@minnamoira Sepä. Mutta ei tuo sinänsä kaamea homma ole. Kunhan ihmettelin.
-
-
@minnamoira Joo, kiva juttu.
Ei minullakaan ole tietosuoja-asiat ihan näpissä, mutta suurin osa ihmisistä ei liene niistä perillä sitäkään vähää. Syteen siis menee joka tapauksessa. -
@minnamoira Joo, kiva juttu.
Ei minullakaan ole tietosuoja-asiat ihan näpissä, mutta suurin osa ihmisistä ei liene niistä perillä sitäkään vähää. Syteen siis menee joka tapauksessa.@jjhuusko ja monella on asenne ettei kiinnosta. Mutta näillä kytköksillä kun on tapana tulla mukana kun ollaan somekavereita tai tiedot on puhelimessa. Fiksuna pitäisi kahta numeroa, toinen somea varten pelkästään.
-
@jjhuusko ja monella on asenne ettei kiinnosta. Mutta näillä kytköksillä kun on tapana tulla mukana kun ollaan somekavereita tai tiedot on puhelimessa. Fiksuna pitäisi kahta numeroa, toinen somea varten pelkästään.
@minnamoira Oispa ysäri, modeeminetti ja lankapuhelin.
-
@minnamoira Oispa ysäri, modeeminetti ja lankapuhelin.
@jjhuusko ja isä huutamassa taustalla että nyt poikki se yhteys, maksaa maltaita.

-
R relay@relay.an.exchange shared this topic