Selv på en valgdag skal du ikke snydes for en planke.
-
I dag skal vi klare den til Plan Å af Adlyd, som er en blot 19-årig ordekvilibrist, der vist skaber bølger i hiphopkredse. Der er masser af flabethed og vrede til stede, og der kastes også håndtegn til bl.a. Malk de Koijn (siger de unge stadig det? Eller er det kun os midaldrende, som forsøger at være ægte hiphop?
).God fornøjelse med planken og god valgdag.
- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.
(www.youtube.com)
-
I dag skal vi klare den til Plan Å af Adlyd, som er en blot 19-årig ordekvilibrist, der vist skaber bølger i hiphopkredse. Der er masser af flabethed og vrede til stede, og der kastes også håndtegn til bl.a. Malk de Koijn (siger de unge stadig det? Eller er det kun os midaldrende, som forsøger at være ægte hiphop?
- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.
(www.youtube.com)
@nerdd shit hvor er i seje, at i stadig hænger i med plankerne og med musikken

-
@nerdd shit hvor er i seje, at i stadig hænger i med plankerne og med musikken

@Slyngel Slyngel! 🫶 Det er jo så god en ide med det daglige afbræk, at vi blev nødt til at holde det kørende.
-
- YouTube
(www.youtube.com)
@nerdd hvis du er ægte hiphopper, så skal du jo frekventere Burger King

Uanset, så er planken i bogen 🤌
-
@nerdd hvis du er ægte hiphopper, så skal du jo frekventere Burger King

Uanset, så er planken i bogen 🤌
@klgn Godt klaret

Jeg forsøger kun - jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har været på BK
Jeg er udmærket klar over, at jeg er i “How do you do, fellow kids”-territorie 
-
@klgn Godt klaret

Jeg forsøger kun - jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har været på BK