Laitoin Hesarin jakelun katkolle, nähdäkseni josko se parantaisi mielialaa ja energiatasoja.
-
@anulahtinen
Luin juuri jostain, en nyt muista mistä, kehotuksen lukea mieluummin Maailman Kuvalehteä kuin Hesarin ulkomaanuutisia. Tulee vähän monipuolisempi kuva maailman menosta.@turmalina @anulahtinen Tämä oli hyvä vinkki, kiitos. Laitoin tämän kanssa tilaukseen.
-
@anulahtinen Mulla on käynyt vähän samalla tavalla (myös) Ylen kohdalla. Eduskuntavaalien jälkeen klikkiotsikkokuume kohosi uusiin lukemiin ja sisältö alkoi ummehtua nopeasti. Toimituksen (jonkun/joidenkin avainhenkilöjen) arvot näkyy etusivulla, eikä ne ole kaunista katsottavaa. Ei tee mulle hyvää altistua sellaiselle lannistavalle iltapäivälehtipaskeelle. Suodatankin uutiset nykyään Mastodonin kautta, kun täällä ihmiset on aika valveutuneita ja pitkälti samaa mieltä kanssani siitä, mikä on tärkeää.
@anulahtinen Oon muuten pitkään miettinyt, että poliittisten puolueiden lehdistä saattaisi olla laadukkaan tiedonvälityksen pelastajaksi. Kaupallinen intressi on heikko, toimitus on jonkun mutkan kautta vastuussa puolueen jäsenille ja jäsenillä on merkittäviltä osin yhteensopivat arvot, eli ei ole niin paljon painetta larpata neutraalia kuten kaupallisella medialla ja Ylellä.