Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • World
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cyborg)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo

CIRCLE WITH A DOT

1. Home
  2. Uncategorized
  3. Kurkkasin TSAU ry:n sivua, eli Tampereen Seudun Autisminkirjoisten paikallisjärjestö, entinen järjestöni jossa olin aktiivisena monta vuotta.

Kurkkasin TSAU ry:n sivua, eli Tampereen Seudun Autisminkirjoisten paikallisjärjestö, entinen järjestöni jossa olin aktiivisena monta vuotta.

Scheduled Pinned Locked Moved Uncategorized
5 Posts 2 Posters 0 Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • pipanella_56@mementomori.socialP This user is from outside of this forum
    pipanella_56@mementomori.socialP This user is from outside of this forum
    pipanella_56@mementomori.social
    wrote last edited by

Kurkkasin TSAU ry:n sivua, eli Tampereen Seudun Autisminkirjoisten paikallisjärjestö, entinen järjestöni jossa olin aktiivisena monta vuotta. Sitten muutin muualle jne..

Hieno homma kun ovat tehneet kaveripankin! ❤️ Toiminta oli alkutekijöissään kun aktivoiduin 2000-luvun alussa.

Nyt on jo kokonainen sukupolvi ehtinyt syntyä sen jälkeen ja meitä silloin keski-ikäisiä on jo eläkkeellä.. Vanhimmasta päästä minä olin diagnosoituja, mutta oli siellä niitä ketkä oli lastensa diagnosointien kautta hoksanneet itsekkin olevansa..

Link Preview Image
    Etusivu

Autismitietoisuuden teemaviikkoa vietetään 30.3-5.4.2026. Vuoden 2026 teemana on myötätuntokuilu. "Myötätuntokuilu (double empathy problem) on autistisen autismitutkijan Damian Miltonin esittelemä…

favicon

TSAU ry (www.tsau.net)

Link Preview Image
    stoori@polyglot.cityS 1 Reply Last reply
    1
    0
    • R relay@relay.an.exchange shared this topic
    • pipanella_56@mementomori.socialP pipanella_56@mementomori.social

Kurkkasin TSAU ry:n sivua, eli Tampereen Seudun Autisminkirjoisten paikallisjärjestö, entinen järjestöni jossa olin aktiivisena monta vuotta. Sitten muutin muualle jne..

Hieno homma kun ovat tehneet kaveripankin! ❤️ Toiminta oli alkutekijöissään kun aktivoiduin 2000-luvun alussa.

Nyt on jo kokonainen sukupolvi ehtinyt syntyä sen jälkeen ja meitä silloin keski-ikäisiä on jo eläkkeellä.. Vanhimmasta päästä minä olin diagnosoituja, mutta oli siellä niitä ketkä oli lastensa diagnosointien kautta hoksanneet itsekkin olevansa..

Link Preview Image
      Etusivu

Autismitietoisuuden teemaviikkoa vietetään 30.3-5.4.2026. Vuoden 2026 teemana on myötätuntokuilu. "Myötätuntokuilu (double empathy problem) on autistisen autismitutkijan Damian Miltonin esittelemä…

favicon

TSAU ry (www.tsau.net)

Link Preview Image
      stoori@polyglot.cityS This user is from outside of this forum
      stoori@polyglot.city
      wrote last edited by

@pipanella_56 hetkinen, miten voi olla mahdollista etten ole koskaan ennen kuullut TSAUsta, vaikka asuin vastikään vuosikymmenen verran tampereella?

pipanella_56@mementomori.socialP 1 Reply Last reply
      0
      • stoori@polyglot.cityS stoori@polyglot.city

@pipanella_56 hetkinen, miten voi olla mahdollista etten ole koskaan ennen kuullut TSAUsta, vaikka asuin vastikään vuosikymmenen verran tampereella?

wrote last edited by

#autisminkirjolla #autismi #järjestötoiminta #TSAUry
        @Stoori Oho! Voi harmi.. Minä löysin sen aikoinaan niin että tilasin Jyväskylästä materiaalia autismijutuista. Siellä oli normaalikoululla joku yksikkö ja se osoite oli Ben Furmanin ohjelman lopussa, mistä nappasin.

Mä olen sellainen järjestöihminen että jos jostakin kiinnostun, selvittelen löytyykö mitään porukkaa/järjestöä..

Nykyisellä asuinpaikkaunnallani on Kumppanuustalo, siellä kokooontuu eri järjestöt, mutta en mä enää ole jaksanut jalkautua.

Tampereella asuessani ja TSAUssa toimiessani me kokoonnuttiin MLL:n tiloissa.

Minä aloin vetää myös yhtä vertaisryhmää kun se ensimmäinen kokoontui seurakunnan tiloissa ja minä halusin uskonnottomana maallisempaa toimintaa.

Kintulammilla käytiin muutaman kerran retkellä oman yhdistyksen kanssa ja liiton puitteissa sitten toimittiin valtakunnallisesti.

Usein meillä kävi MLL:n tiloissakin muualta vertaisia kun suunniteltiin projekteja. Seminaareja järkättin ja kerran yks KV tapaaminenkin yliopiston tiloissa.

Harmien harmi että mennyt sinulta ohi! Hitsinpimpulat kerrassaan.

stoori@polyglot.cityS 1 Reply Last reply
        1
        0
        • pipanella_56@mementomori.socialP pipanella_56@mementomori.social

#autisminkirjolla #autismi #järjestötoiminta #TSAUry
          @Stoori Oho! Voi harmi.. Minä löysin sen aikoinaan niin että tilasin Jyväskylästä materiaalia autismijutuista. Siellä oli normaalikoululla joku yksikkö ja se osoite oli Ben Furmanin ohjelman lopussa, mistä nappasin.

Mä olen sellainen järjestöihminen että jos jostakin kiinnostun, selvittelen löytyykö mitään porukkaa/järjestöä..

Nykyisellä asuinpaikkaunnallani on Kumppanuustalo, siellä kokooontuu eri järjestöt, mutta en mä enää ole jaksanut jalkautua.

Tampereella asuessani ja TSAUssa toimiessani me kokoonnuttiin MLL:n tiloissa.

Minä aloin vetää myös yhtä vertaisryhmää kun se ensimmäinen kokoontui seurakunnan tiloissa ja minä halusin uskonnottomana maallisempaa toimintaa.

Kintulammilla käytiin muutaman kerran retkellä oman yhdistyksen kanssa ja liiton puitteissa sitten toimittiin valtakunnallisesti.

Usein meillä kävi MLL:n tiloissakin muualta vertaisia kun suunniteltiin projekteja. Seminaareja järkättin ja kerran yks KV tapaaminenkin yliopiston tiloissa.

Harmien harmi että mennyt sinulta ohi! Hitsinpimpulat kerrassaan.

stoori@polyglot.city
          wrote last edited by

@pipanella_56 joo siis kyllä minäkin aina selvitän, mitä kotipaikaltani löytyy. mut tiedottaminen ja sen saaminen kohderyhmän tietoisuuteen ei ole aina ihan yksinkertaista hommaa, kun edes aktiivisesti etsimällä ei onnistu löytämään

pipanella_56@mementomori.socialP 1 Reply Last reply
          0
          • stoori@polyglot.cityS stoori@polyglot.city

@pipanella_56 joo siis kyllä minäkin aina selvitän, mitä kotipaikaltani löytyy. mut tiedottaminen ja sen saaminen kohderyhmän tietoisuuteen ei ole aina ihan yksinkertaista hommaa, kun edes aktiivisesti etsimällä ei onnistu löytämään

wrote last edited by

@Stoori Tällaistakin toimintaa Tampereella on. Itse olin jo muuttanut pois kun tämä alkoi.

Valtakunnalliselta Autismiliiton sivuiltakin löytyy paikallisjärjestöjen esittelyä.

Hakukoneillakin saa hyviä tuloksia.

Link Preview Image
            Omavoima - Setlementti Tampere

Omavoima tarjoaa neuropsykiatrista osaamista ja matalan kynnyksen toimintaa sekä vertaistukea.

favicon

Setlementti Tampere (setlementtitampere.fi)

Link Preview Image
            1 Reply Last reply
            1
            0
            Reply
            • Reply as topic
            Log in to reply
            • Oldest to Newest
            • Newest to Oldest
            • Most Votes

• Login

• Login or register to search.