Uutisia tässä lukenut.
-
Uutisia tässä lukenut. Joku miljonääri Ossi Ketola on saanut ylinopeussakot, mutta välttynee niiltä, koska: Valvontakameroista pitää ilmoittaa selkeästi.
Ossi on alle 30 ja omien sanojensa mukaan: "Mist vitust mä voin tietää miltä kamerat näytti jotain sata vuotta sitten?"
-
Uutisia tässä lukenut. Joku miljonääri Ossi Ketola on saanut ylinopeussakot, mutta välttynee niiltä, koska: Valvontakameroista pitää ilmoittaa selkeästi.
Ossi on alle 30 ja omien sanojensa mukaan: "Mist vitust mä voin tietää miltä kamerat näytti jotain sata vuotta sitten?"
@Noonis
Sehän on kyllä tietyllä tapaa hupsua, että automaattisen liikennevalvonnan liikennemerkissä on paljekameran kuva(Minä kyllä omistan sellaisen, isoisäni vanhan, mutten ole koskaan kuvannut sillä, koska se kaipaisi remonttia)
-
@Noonis Ossi on tasan maailmamme näköinen nuori mies.
-
R relay@relay.an.exchange shared this topic