Tilannekatsaus aiemmista ERROR ilmoitukista.
-
Tilannekatsaus aiemmista ERROR ilmoitukista.
Uudella koneella sujuu nyt alkuhankaluuksien jälkeen loistavasti!
Nautinnollista surffailla netissä kun ei tahmaa ja takkuile.
Minulla kun on taipumusta paranoidisuuteen, luulen ihan liian helposti että jokin olio kohdistaa minuun negatiivista huomiota, niin sitten luuleskelin välillä jo että joku poliittinen taho kykenee hakkeroimaan koneeni ja tekee kiusaa.Eihän sekään toki mahdottomuus ole.
Paljon kaikkia hyvin erikoista kokeneena, myös väkivaltaa eri muodoissaan paljon kokeneena teidän miten sadistisia ihmiset voivat olla, mutta ihan mahdollista se että tieotkoneet, varsinkin halvimmat joihin meidän köyhimpien on tyytyminen, elinaika on se pari vuotta.Kokolailla sen kahden vuoden jälkeen alkoi koneeni tahmata.
Ihan eri juttu on sitten naamakirja. Siellä tehtiin kiusaa ihan urakalla kun olin näkyvä hahmo kritisoimassa äärioikeistoa sen kaikissa muodoissa.
Huomasin miten tietyistä aiheista kirjoittaminen alkoi puurouttaa kirjoitustani, tai sanoja katosi..
Testasin puhumalla puuta heinää ja kommentointini sujuvoitui. Joku algoritmi ja botti ryhtyi toimeen.
Ehkä nyt jo muutkin uskovat kun siellä on kiellettynä sanana "antifa".
Mutta minulla oli siis rapautettu mikrosoft, joka on yksi #¤#%#&#!# ja seuraavan koneeni hankin ihan muilla mausteilla.
-
R relay@relay.an.exchange shared this topic