En Europa (wij) betalen voor die debiele gek.
-
@karelbrits @Just_ce_ce_me_rolling @edgeofeurope
Je regio hernoemen naar een oorlogscrimineel? Ik zou daar niet mee lachen.
@nxadm
Europa zal dan nog wat helpen betalen voor een standbeeld of zo
@karelbrits @edgeofeurope -
@Just_ce_ce_me_rolling Je hebt hem hoe dan ook nodig. Hij staat voorlopig aan de zijde van Rusland, dat lijkt me een slechte zaak voor heel Europa. Als je hem aan je zijde kan krijgen door een stuk land naar hem te vernoemen, waarom dan niet? Na zijn regeerperiode of zijn overlijden kan je de naam altijd terug wijzigen. @edgeofeurope
@karelbrits
Hij rijdt voor Israël. De russen waren goed om de verkiezingen te manipuleren.
Trump is vrij nu, Putin heeft bijna wat hij wil: een EU in ruzie. -
@nxadm
Europa zal dan nog wat helpen betalen voor een standbeeld of zo
@karelbrits @edgeofeurope@Just_ce_ce_me_rolling @karelbrits @edgeofeurope
"Our Lord and saviour"
-
@Just_ce_ce_me_rolling @karelbrits @edgeofeurope
"Our Lord and saviour"
@nxadm met Mark Rutte die zijn voeten kust. @Just_ce_ce_me_rolling @edgeofeurope
-
@nxadm met Mark Rutte die zijn voeten kust. @Just_ce_ce_me_rolling @edgeofeurope
En Theo Francken.
-
@nxadm een oorlogsmisdadiger meer of minder zal voor de gemiddelde Oekraïner weinig verschil maken. @Just_ce_ce_me_rolling @edgeofeurope
@karelbrits @nxadm @Just_ce_ce_me_rolling @edgeofeurope Met Zelensky's agressieve recrutering die meer op ontvoering lijkt dan iets anders kunnen ze met hem als misdadiger beginnen. Dat is ook de voornaamste reden dat hij geen verkiezingen wil, hij zou ze vandaag niet meer winnen -
En Theo Francken.
-
En Theo Francken.
@nxadm is die belangrijk genoeg om mee in dat standbeeld opgenomen te worden? Rutte vind ik nog wel te verantwoorden. @Just_ce_ce_me_rolling @edgeofeurope
-
-
@nxadm is die belangrijk genoeg om mee in dat standbeeld opgenomen te worden? Rutte vind ik nog wel te verantwoorden. @Just_ce_ce_me_rolling @edgeofeurope
Hij heeft ons persoonlijk van hypothetische drones gered.
-
R relay@relay.infosec.exchange shared this topic
-
Hij heeft ons persoonlijk van hypothetische drones gered.
-
@Just_ce_ce_me_rolling Dat is zoals Trump die zich afvraagt waarom men het nog steeds over Epstein heeft. @nxadm @edgeofeurope
-
@Just_ce_ce_me_rolling Dat is zoals Trump die zich afvraagt waarom men het nog steeds over Epstein heeft. @nxadm @edgeofeurope
@karelbrits
Yep!
(Cé)Cé Me Rollin' (@Just_ce_ce_me_rolling@mastodon-belgium.be)
Bijlagen: 1 afbeelding Extreemrechts, a winning team. Trump: “are we still talking about #Epstein?! Oh Come On, please” 🙄 Francko: “are we still talking about 50.000.000 EUR? Oh Come On, please” 🙄
Mastodon Belgium (mastodon-belgium.be)