Ahdistaa poikkeuksellisen paljon tänään kaikki.
-
@magdalenahai Tämä kaiken ylenpalttinen typeryys käy kyllä säännöllisesti kovin kuormittavaksi. En ymmärrä, miten vaikeaa fiksujenkin ihmisten tuntuu olevan hahmottaa asioiden syy-seuraus -suhteita. Kuten vaikkapa siitä, miten tavattoman vaarallista ja rapauttavaa miljardöörien olemassa olo noin ylipäätään on, saati sitten miten se kytkeytyy kaikkeen muuhun paskaan, mitä on meneillään.
Tulee pohjattoman voimaton fiilis, kun tietää näistä puhumisen turhaksi ja vain itsensä repimiseksi.
@hiljaisuus @magdalenahai Harmittaa, kun lipevä, käytettyjen autojen kauppiaan moraalilla varustettu pyrkyri, on presidenttinä.
Vain 12v sitten hän moitti oppisitiota russofobian lietsomisesta, koska sellainen haittaa bisneksiä.
Jos Eurooppa olisi ajoissa laittanut kaasuhanat kiinni vaikkapa vain pariksi kuukaudeksi, moni asia olisi nyt toisin.
Ja sitten pressa menee pelaamaan hullun kanssa golfia, etteivät bisnekset kärsisi.
-
@magdalenahai Ei varmaankaan lohduta yhtään mutta mua on rauhoittanut kaaoksen lisääntyminen

Keskustelun aika on ohi. Aika moni tipping point on ohitettu joten enää ei tarvitse tehdä töitä hölmöläisille jotka vain myöhemmin väittäisivät että mitään ongelmia ei oikeasti ollutkaan kun ne onnistuttiin vähemmistön kollektiivisella toiminnalla estämään.
Nyt voi yrittää keskittyä vain itsensä ja läheistensä mahdollisuuksien parantamiseen kun ei tarvitse ihmiskunnasta huolehtia

@lotneuv @magdalenahai
Mulle on tullu tää olo kans! Ja mulle se on kauheeta ku haluaisin jaksaa ajatella että pitää vielä taistella jne.