Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • World
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cyborg)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo

CIRCLE WITH A DOT

1. Home
  2. Uncategorized
  3. Ai niin!

Ai niin!

Scheduled Pinned Locked Moved Uncategorized
pelitvideopelitouterwilds
3 Posts 3 Posters 4 Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • saaste@mementomori.socialS This user is from outside of this forum
    saaste@mementomori.socialS This user is from outside of this forum
    saaste@mementomori.social
    wrote last edited by

Ai niin! Unohtui mainita, että aloitin uuden pelin. Valitsin toivelistalta työkaverin suosittelemaan Outer Wildsin.

Työkaverin saatesanat oli, että en saa selvittää pelistä etukäteen mitään. En saa katsoa traileria enkä lukea edes pelin esittelysivua Playstation Storesta tai Steamista.

Ensimmäisten pelituntien jälkeen olen iloinen, että noudatin hänen ohjettaan. On nimittäin harvinaisen vinksahtanut peli mielenkiintoisella pelimekaniikalla eikä minulle ole hajuakaan mihin peli lopulta johtaa! 😄

Sanomattakin selvää, mutta muistutan silti: älkää paljastako pelistä _yhtään mitään_ 🙈 🙉 🙊

#pelit #videopelit #OuterWilds

sol_hsa@mastodon.gamedev.placeS anotherdream@mementomori.socialA 2 Replies Last reply
    1
    0
    • R relay@relay.an.exchange shared this topic
    • saaste@mementomori.socialS saaste@mementomori.social

Ai niin! Unohtui mainita, että aloitin uuden pelin. Valitsin toivelistalta työkaverin suosittelemaan Outer Wildsin.

Työkaverin saatesanat oli, että en saa selvittää pelistä etukäteen mitään. En saa katsoa traileria enkä lukea edes pelin esittelysivua Playstation Storesta tai Steamista.

Ensimmäisten pelituntien jälkeen olen iloinen, että noudatin hänen ohjettaan. On nimittäin harvinaisen vinksahtanut peli mielenkiintoisella pelimekaniikalla eikä minulle ole hajuakaan mihin peli lopulta johtaa! 😄

Sanomattakin selvää, mutta muistutan silti: älkää paljastako pelistä _yhtään mitään_ 🙈 🙉 🙊

sol_hsa@mastodon.gamedev.placeS This user is from outside of this forum
      sol_hsa@mastodon.gamedev.placeS This user is from outside of this forum
      sol_hsa@mastodon.gamedev.place
      wrote last edited by

@saaste kannattaa ostaa se dlc samantien kun pääset loppuun, itse pidin taukoa enkä jaksanut.

1 Reply Last reply
      0
      • saaste@mementomori.socialS saaste@mementomori.social

anotherdream@mementomori.socialA This user is from outside of this forum
        anotherdream@mementomori.socialA This user is from outside of this forum
        anotherdream@mementomori.social
        wrote last edited by

@saaste Mulla menee aina sekaisin Outer Worlds ja Outer Wilds. Molemmat luullakseni odottelee mun steam-kirjastossa pelaamista.

1 Reply Last reply
        1
        0
        Reply
        • Reply as topic
        Log in to reply
        • Oldest to Newest
        • Newest to Oldest
        • Most Votes

• Login

• Login or register to search.
        • First post