Aaa sitten tuomiopäivä tai siis viisurien poisto ja ehkä kuolen.
-
@piiabartos Hampaisiin pääsee sentään helpommin käsiksi, mutta eniten niissä sattuu kun hermot voivat vaurioitua.
On tuo silti selkeäati helpommin parantuva leikkaus kuin mihin itse jouduin...
-
@piiabartos Hampaisiin pääsee sentään helpommin käsiksi, mutta eniten niissä sattuu kun hermot voivat vaurioitua.
On tuo silti selkeäati helpommin parantuva leikkaus kuin mihin itse jouduin...
@autiomaa Joo, ja todennäköisesti isompi homma olis vaan antaa noiden olla ja sitten hoitaa jotain leukaluutulehdusta...
-
@autiomaa Joo, ja todennäköisesti isompi homma olis vaan antaa noiden olla ja sitten hoitaa jotain leukaluutulehdusta...
@piiabartos Juurihoito on paljon kivuliaampi kuin hampaiden poisto. Arvaa mistä tiedän?

-
@piiabartos Juurihoito on paljon kivuliaampi kuin hampaiden poisto. Arvaa mistä tiedän?

@autiomaa Kivuliain muistoni hammaslääkäristä on tähän mennessä etuhampaiden puudutus...
-
@piiabartos Tsemppiä! Pidän sormia täältä asti ristissä niin niiden voima on isompi kuten homeopatiassa.
-
@autiomaa Kivuliain muistoni hammaslääkäristä on tähän mennessä etuhampaiden puudutus...
@piiabartos Itsellä aikanaan laitettiin 4 tai 5 puudutuspiikkiä pahasti rikkinäistä hammasta operoidessa. Niin monta, ettå meni 30-40 minuuttia hammaslääkäri-ajan jälkeen ennen kuin syke normalisoitui. Niissä oli vaarallinen määrä adrenaliinia. Turvallisempaa olisi ollut käyttää hitaammin vaikuttavia puudutuspiikkejä, jotka leviävät nopeammin jos suuta aukoo ja sulkee "pumppaavasti" ~15-20 sekuntia, jotta puudutusaine leviää selkeästi nopeammin.
-
@piiabartos Voimia! Mulla semituomiopäivä huomenna. Semi-, koska vasta hammaskiven poistoa. Varsinainen hirtto & mestaus kesällä.
-
@piiabartos ihan kuin krapula, sitä pelkää että kuolee, ja siinä puolessa välissä alkaa pelätä ettei ehkä kuolekaan...
Myös samat konstit toimii, oon antanu ymmrätää että lisärahalla voi lisätä todellista kuolemanriskiään ja ostaa koko homman nukutuksessa. Tai ottaa loiventavaa.
Hyvät tropit ja pikaista paranemista!
-
@piiabartos Vorssaa, Vorssaa!
-
@piiabartos tsemppiä, multa o poistettu yhdellä käynnillä viis viisuria (kyllä, oon semimutantti) ja pahinta siinä oli omat ajatukset. Ei kipua, ei mitään ikävää, ainoastaan se tunne ku joku muljuu suussa.
-
R relay@relay.an.exchange shared this topic