Kirjauduin Toriin 🤮
-
Kirjauduin Toriin 🤮
Näköjään mainostaminenkin luokitellaan kategoriaan "Tietoturva, väärinkäytösten ehkäiseminen sekä virheiden korjaaminen" eikä seurantakekseiltä voi tästä syystä kieltäytyä.
Eli seuranta pysyy ennallaan, mutta sinulle ei vaan näytetä kohdennettua mainontaa.
Yritykset ovat kyllä niin perseestä. Kunpa tälle roskalle tehtäisiin säätelyllä loppu.

-
Kirjauduin Toriin 🤮
Näköjään mainostaminenkin luokitellaan kategoriaan "Tietoturva, väärinkäytösten ehkäiseminen sekä virheiden korjaaminen" eikä seurantakekseiltä voi tästä syystä kieltäytyä.
Eli seuranta pysyy ennallaan, mutta sinulle ei vaan näytetä kohdennettua mainontaa.
Yritykset ovat kyllä niin perseestä. Kunpa tälle roskalle tehtäisiin säätelyllä loppu.

@saaste Tämä on kyllä aivan älytöntä. Ainahan sitä voisi olla vaan käyttämättä palvelua, mutta aika monella menee tuo varmasti ihan vaan ohi. Kyllä nykypäivän kuluttajansuojan pitäisi sisältää oikeus jättäytyä seurannan ulkopuolelle.
-
Kirjauduin Toriin 🤮

@saaste Mä joskus aloin koodaamaan omaa versiota torinkaltaisesta myyntipaikasta. Pitäisi ehkä taas ottaa nokan eteen.
Perusajatus sama mutta ilmainen. Ei ärsyttäviä mainoksia. Ei perus analytiikasta (Plausible) isompaa seurantaa.
-
@saaste Mä joskus aloin koodaamaan omaa versiota torinkaltaisesta myyntipaikasta. Pitäisi ehkä taas ottaa nokan eteen.
Perusajatus sama mutta ilmainen. Ei ärsyttäviä mainoksia. Ei perus analytiikasta (Plausible) isompaa seurantaa.
-
Kirjauduin Toriin 🤮

Ja nyt ei sitten mene ilmoitukset läpi, koska minun on tehtävä vahva tunnistautuminen. Eli siinä menee sitten henkilötiedotkin tuonne roskafirmaan. Tekisi mieli vaan luovuttaa ja kiikuttaa nuo johonkin kierrätyskeskukseen...
-
System shared this topic
-
Ja nyt ei sitten mene ilmoitukset läpi, koska minun on tehtävä vahva tunnistautuminen. Eli siinä menee sitten henkilötiedotkin tuonne roskafirmaan. Tekisi mieli vaan luovuttaa ja kiikuttaa nuo johonkin kierrätyskeskukseen...
@saaste Soitin kerran SPR:n kierrätykseen ja hakivat autolla. Mutta olivat ronkeleita.
Tuntui että kaksikosta toinen halusi oikein päteä kun ei huolinut kassillista vanhoja purkkeja. Siis niitä yhteen aikaan toisi haluttuja retrokeittiön säilytyspurkkeja..
Varastossani ne nyt roikkuu tyhjän panttina.
Kunnan kierrätyksestälakkautettiin nouto- ja muuttopalvelut. Tekevät kuntouttavaa työtoimintaa ja nyt sekin sitten kai lakkaa kokonaan? Huoh..
Torin kautta olen jotakin myynyt, mutta nykyään joku "sipselihelyhuihai" ja kuten kaikki muukin, siellä rikolliset vaanii..
Oi niitä aikoja kun jo -70-luvulla alkoi ilmestyä käytetyn tavaran liikkeitä. Mun huudeille tuli lastenvaatteita myyvä ja tarpeeseen tuli vaikka itse paljon ompelinkin. Kävin ansiotyössä, totaaliyksinhuoltaja jolla vain kaksi kättä ja vuorokaudessa 24t Ei sitä ihan kaikkeen revenny kun järjestöihinkin liityin ja politikoin tukka putkella jo silloin..
Mun jälkikasvulla on onneksi valtava tuttavapiiri. Kun on jo ~50v niin ikäisiään kavereita ja lapsenlapsille ottavat ja jo lapsenlapsenlapsillekkin välillä..
Hänelle laitan aina ensin viestiä kuvineen ja mittoineen jos haluan jostakin eroon..
-
Huh, ilmoitukset laitettu. Tulispa nyt vaan joku ja hakisi nuo roinat pois ettei tarvitsisi tuhlata aikaansa Torin myrkyllisyyteen.
Inhoan fyysistä roinaa, mutta jotenkin se inho korostuu aina näillä hetkillä kun siitä haluaa eroon. Olen silti tosi tyytyväinen siihen, kuinka vähän sitä minulla on.
Jos noi ei ala Torissa mennä kaupaksi niin ehkä joku kierrätyskeskus ne huolii ilmaiseksi. Voi tulla mielenkiintoista kun yrittää kuljettaa kuormapyörällä kokovartalopeiliä kanttikivetyksillä täyttyjä pyöräväyliä pitkin. Tuloksena saattaa olla yhden peilin sijaan monta peiliä