Nån som tittar på serien "The Boroughs"?
-
@meraord The owls are not what they seem.
@tml Probably not. Dodgy bastards, those owls.

-
The key is in the light. The Owl's in the walls.
När jag blir pensionär ska jag ha en golfbil med tak som jag ska rejsa runt i. Med små flaggor på taket.
-
@meraord The owls are not what they seem.
-
Nån som tittar på serien "The Boroughs"? #Netflix
@meraord Nä, men blir nyfiken… 🧐
-
När jag blir pensionär ska jag ha en golfbil med tak som jag ska rejsa runt i. Med små flaggor på taket.
Alltså, The Boroughs är precis så bra som man kan tro. Det vill säga, förjädrans bra. Se den! Nu! #TheBoroughs

-
Alltså, The Boroughs är precis så bra som man kan tro. Det vill säga, förjädrans bra. Se den! Nu! #TheBoroughs

@meraord
Du måste skriva vilken genre det är i första posten.
Och om det också är från skaparna av Stranger Things annars skrollar man ju bara förbi.
Jag googlade inte förens nu då du visade ailen ögon bilden -
@meraord
Du måste skriva vilken genre det är i första posten.
Och om det också är från skaparna av Stranger Things annars skrollar man ju bara förbi.
Jag googlade inte förens nu då du visade ailen ögon bilden@_nibbles haha, okej... noterat! The Duffer brothers är producenter, de har inte skrivit den... men jag tycker nog faktiskt att den är bättre än Stranger things? Premissen känns... rimligare, på nåt vis.
-
@_nibbles haha, okej... noterat! The Duffer brothers är producenter, de har inte skrivit den... men jag tycker nog faktiskt att den är bättre än Stranger things? Premissen känns... rimligare, på nåt vis.
@meraord Om du vill ha rimlig scifi så ska du kolla in The Expanse (finns även som bokserie)
-
@meraord Om du vill ha rimlig scifi så ska du kolla in The Expanse (finns även som bokserie)
@_nibbles ska kolla in den.
-
-
R relay@relay.infosec.exchange shared this topic