Jos osallistut lintukävelylle, minkä linnun kävelytyylin valitset?
-
@Tuumaru kenkänokan ja myös sen äänet.
️@Kata_Pultti Huikea! Siinä saattaisi muu lintuparvi laota jos ääni alkaisi yllättäen.

-
Hyppien kuin västäräkki.
-
Täällä on yksi paikallinen varis, joka kulkee erittäin ylväästi pönöttäen. Ei hätäile koskaan liikkeiden kanssa. Joskus jos tarvitsee nopeampaa siirtymää, saattaa muutamin raskain siiveniskuin lentää joitain tai useampia metrejä.
@otustin Keksin toisen vaihtoehdon itselleni: ruisrääkkä. Piileskelisin muilta ja vain rääks rääks kuuluisi milloin mistäkin.
Tämä tuli mieleen kun kuulin outoa ääntä ikkunaluukun kautta. Ei se voinut olla rääkkä, sellainen oli täällä yhtenä kesänä ja tunnistaisin äänen heti, se on kuin vekkaria vetäisi nopeaan tahtiin. Ellei sitten kuulunut huonosti rastaiden seasta, mutta epäilen.
-
@Tuumaru
Lehtokurppa tietenkinMun tekis joskus mieli kävellä suojatien yli tolleen tanssien ja seurata autoilijoiden ilmeitä.

-
@Tuumaru Mä voisin olla se hirmustunut kurki, joka matalana siivet levällään lähestyy uhkaajaansa kierros kierrokselta pienenevänä spiraalina.
-
-
@Tuumaru Tuo tyyli sopii mulle kuin vihree kuula laskiaispullaan

@HalttusMarkku @Tuumaru Ottaen huomioon miten jumissa mun niskat useimmiten on, tää näyttää varmaan aika realistiselta kuvaukselta meikäläisen menosta.
-
@Tuumaru Lokki tarvittaisiin mukaan. Etenisin lorvehtimatta ja toisin vähän ryhtiä tähän sekalaiseen menoon.
-
Vieläkö yksi kaakkuri ehtii kävelylle mukaan? Ei varmaan, kun ei se osaa kävellä, eikä taida edes haluta muiden seuraan.
-
Vieläkö yksi kaakkuri ehtii kävelylle mukaan? Ei varmaan, kun ei se osaa kävellä, eikä taida edes haluta muiden seuraan.
@pimeyteni_olio Kaakkuri ehtii hyvin, jos haluaa tulla. Omalla tyylillään ja sellaisella etäisyydellä mikä hyvältä tuntuu.
-
@pimeyteni_olio Kaakkuri ehtii hyvin, jos haluaa tulla. Omalla tyylillään ja sellaisella etäisyydellä mikä hyvältä tuntuu.
Kun yhdessä ollaan menossa, on kilomertin riitettävä väliksi.
Kaakkuri taisi olla huono valinta. Mielessäni jo matkustin kaakkurilammelle ja nyt tekee mieli lähteä sellaiseen paikkaan oikeasti öitä istumaan. Ehkä vielä joku päivä saan itseni raahattua.