Groot onderzoek in @volkskrant over haat en bedreigingen richting politici op X.
-
Groot onderzoek in @volkskrant over haat en bedreigingen richting politici op X.
Bekend beeld. Dus ga daar weg.
️X is ongeschikt voor democratisch dialoog
️Als je daar actief bent, legitimeer je het platform
️Hoe meer er vertrekken, hoe kleiner de relevantie -
️Hoe meer er vertrekken, hoe kleiner de relevantieZelfkastijding voor een menselijke (Blok)- Klaagmuur." Snap toch iedere V(oorvocht)-CERT we willen allemaal gratis nieuws en GAMES. Ik ben bijzonder ik wil alleen discrete wiskunde, zo lijk ik wat inteligenter dan menig cyberlady in een roze hoody
-
️Hoe meer er vertrekken, hoe kleiner de relevantie@claesdevreese @volkskrant Wat een fijn artikel. Althans, "fijn".
Het is een soort macro-situatie van de gemiddelde Nederlander en sociale media. Daar zijn ook wel meer mensen die eigenlijk iets anders zouden willen, maar die niet als eerste de stap willen zetten om dan ergens anders heen te gaan. Want verlies van publiek, je vrienden zitten er niet...
-
R relay@relay.infosec.exchange shared this topic