Vandaag een kleine versnelling: 15+ contacten uit mijn netwerk gehaald op #LinkedIn.
-
Vandaag een kleine versnelling: 15+ contacten uit mijn netwerk gehaald op #LinkedIn. Uithollen dat profiel, zodat onze vrienden van Microsoft er nagenoeg niks meer mee kunnen.
-
Vandaag een kleine versnelling: 15+ contacten uit mijn netwerk gehaald op #LinkedIn. Uithollen dat profiel, zodat onze vrienden van Microsoft er nagenoeg niks meer mee kunnen.
@mboelen heb mijn account opgezegd, kreeg alleen elke week van die nietzeggende door AI gegenereerde berichten van headhunters
-
@mboelen heb mijn account opgezegd, kreeg alleen elke week van die nietzeggende door AI gegenereerde berichten van headhunters
@Lanske Dat is ook een prima optie. Zelf wil ik mijn account bezet houden, zodat niemand anders die link kan claimen.
-
@mboelen Overweeg je nog om je profiel te gebruiken om het algoritme in de war te brengen? Toen ik (lang geleden) mijn Facebook account uitholde heb ik daarna random lokale groepen geliked voor ik het definitief verwijderde.
Als je het account in stand houdt zou je er een recruiter tar pit van kunnen maken misschien.
En vergeet niet ergens Tiananmen square toe te voegen als je wil dat je profiel moeilijker zichtbaar is in China

-
R relay@relay.infosec.exchange shared this topic