Vores yngste studsede over, at han kun kunne downloade med 100 MB/s, hvilket er underligt nu vi har 1gbit forbindelse hos Waoo
-
Vores yngste studsede over, at han kun kunne downloade med 100 MB/s, hvilket er underligt nu vi har 1gbit forbindelse hos Waoo.
Fordi jeg har en speedtest tracker kÞrende, kan jeg se, at hastigheden siden 1/5 har vÊret pÄ 100 MB/s. SÄ de kan se frem til et opkald i morgen... -
Vores yngste studsede over, at han kun kunne downloade med 100 MB/s, hvilket er underligt nu vi har 1gbit forbindelse hos Waoo.
Fordi jeg har en speedtest tracker kÞrende, kan jeg se, at hastigheden siden 1/5 har vÊret pÄ 100 MB/s. SÄ de kan se frem til et opkald i morgen...@klgn SÄ du har 80% af den hastighed, du betaler for? Det er ikke i orden, men jeg har prÞvet det, der var vÊrre...

-
@klgn SĂ„ du har 80% af den hastighed, du betaler for? Det er ikke i orden, men jeg har prĂžvet det, der var vĂŠrre...

@oz1sej jeg tror, jeg har 10 pct
-
R relay@relay.infosec.exchange shared this topic
-
@klgn @oz1sej ej... Det er Overhovedet ikke ok!
Og her er jeg, brokkende over at de sidste 14 dage har kostet mig 800 kr. ekstra i internet, fordi jeg er strandet imellem Statens IT's tidligere idiotiske udbyder og min egen nye, der ikke kan komme til pÄ linjen for den gamle. SÄ jeg har mÄttet trÊkke alt pÄ hotspot og mobildata 20 GB ad gangen...
-
@klgn @oz1sej ej... Det er Overhovedet ikke ok!
Og her er jeg, brokkende over at de sidste 14 dage har kostet mig 800 kr. ekstra i internet, fordi jeg er strandet imellem Statens IT's tidligere idiotiske udbyder og min egen nye, der ikke kan komme til pÄ linjen for den gamle. SÄ jeg har mÄttet trÊkke alt pÄ hotspot og mobildata 20 GB ad gangen...
@MThaastrup @oz1sej Nej, og jeg tjekkede lige min regning fra maj, og jeg betaler for 1000 Mbit, sÄ de fpr et opkald. TÊnker, det nok skal lÞse sig
-
@MThaastrup @oz1sej Nej, og jeg tjekkede lige min regning fra maj, og jeg betaler for 1000 Mbit, sÄ de fpr et opkald. TÊnker, det nok skal lÞse sig
-
@MThaastrup @oz1sej opdatering fĂžlger
-
@klgn Hm, du siger, at du betaler for 1 Gbit/s (1 gigabit = 1000 Mbit), men du har kun 100 MB/s (megabyte) - der gÄr 8 bits pÄ en byte, sÄ 100 MB/s = 800 Mbit/s, dvs. 80% af 1 Gbit - eller misforstÄr jeg det?

-
@klgn Hm, du siger, at du betaler for 1 Gbit/s (1 gigabit = 1000 Mbit), men du har kun 100 MB/s (megabyte) - der gÄr 8 bits pÄ en byte, sÄ 100 MB/s = 800 Mbit/s, dvs. 80% af 1 Gbit - eller misforstÄr jeg det?

@oz1sej 100 Mbit/s mener jeg

-
@MThaastrup @oz1sej opdatering fĂžlger
-
@oz1sej 100 Mbit/s mener jeg

@klgn Ah, okay
Ja, SĂ
er der sgu grund til at klage! -
@klgn Ah, okay
Ja, SĂ
er der sgu grund til at klage!@oz1sej beklager forvirringen. Jeg har rettet mit oprindelige toot