kun niistät nenän liinaan, kummalla sieraimella puhallat ensin?
-
@Stoori Tämä yksi temppu pitää Balrogin poissa
@Stoori Mut siis noin niinkun vakavissaan, niin eihän siinä saa sitä räkää kunnolla pois syvemmältä sieraimista kun painetta ei kohdenneta, eikä korvia saa popsautettua, ja mulla ainakin henk. koht. olis pelko että jos kohdistamattomasti yrittää turauttaa kunnolla, niin tulee kummastakin päästä
-
@Stoori Mut siis noin niinkun vakavissaan, niin eihän siinä saa sitä räkää kunnolla pois syvemmältä sieraimista kun painetta ei kohdenneta, eikä korvia saa popsautettua, ja mulla ainakin henk. koht. olis pelko että jos kohdistamattomasti yrittää turauttaa kunnolla, niin tulee kummastakin päästä
@Mimesatwork no sepä. ei ole kyllä selvästi tehokkuusajattelu vielä tavoittanut nenänniistäjiä
-
@Mimesatwork no sepä. ei ole kyllä selvästi tehokkuusajattelu vielä tavoittanut nenänniistäjiä
@Stoori @Mimesatwork Lääkärit suosittelevat tätä ällöttävää tapaa: ime räkä ja niele se.
Oikeesti muistan jonku lehtijutun jossa kerrottiin että näin räkää ei työnnetä syvimpiin onkaloihin muhimaan. En tosin tiedä miten ne bakteerit ja virukset ei muka imeytyisi keuhkoihin silleen. -
-
-
-
-
@Stoori @Mimesatwork Lääkärit suosittelevat tätä ällöttävää tapaa: ime räkä ja niele se.
Oikeesti muistan jonku lehtijutun jossa kerrottiin että näin räkää ei työnnetä syvimpiin onkaloihin muhimaan. En tosin tiedä miten ne bakteerit ja virukset ei muka imeytyisi keuhkoihin silleen.Ilmeisesti niistämällä räkä menee helpommin poskionteloihin, vetämällä räkää päähän ei. Mut just tuo jälkimmäinen kiellettiin lapsena. Onneksi aikuisena saa tehdä niin.

-
@Mimesatwork @Stoori Korviin saa ilmaa parhaiten kun tukkii nenän kokonaan ja puhaltaa sitten. Se laskee hyvin tilapäisesti myös limakalvojen turvotusta.
-
R relay@relay.an.exchange shared this topic
-
@Mimesatwork @Stoori Korviin saa ilmaa parhaiten kun tukkii nenän kokonaan ja puhaltaa sitten. Se laskee hyvin tilapäisesti myös limakalvojen turvotusta.
-
@Mimesatwork @Stoori Sopii siis kiireisimmille. Mulla tosin harvoin korvat popsuu niistäessä. Ehkä niistän liian tehottomasti?