Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • World
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cyborg)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo

CIRCLE WITH A DOT

1. Home
  2. Uncategorized
  3. Dubbel goed nieuws!

Dubbel goed nieuws!

Scheduled Pinned Locked Moved Uncategorized
5 Posts 3 Posters 0 Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • yvanspijk@toot.communityY This user is from outside of this forum
    yvanspijk@toot.communityY This user is from outside of this forum
    yvanspijk@toot.community
    wrote last edited by

Dubbel goed nieuws! 🥳 Vandaag heb ik twee boekcontracten getekend bij Ambo/Anthos - een daarvan met Frans van der Vleuten als schrijfcompagnon.

Dit najaar verschijnt er een soloboek van mij vol met wetenswaardigheden over winterse woorden. Wist je bijvoorbeeld dat ons Nederlandse woord 'schaats' uit Noord-Frankrijk komt, dat 'rendier' niks met 'rennen' te maken heeft en dat ... 1/

Link Preview ImageLink Preview Image
    yvanspijk@toot.communityY pkyo@kind.socialP 2 Replies Last reply
    2
    0
    • yvanspijk@toot.communityY yvanspijk@toot.community

Dubbel goed nieuws! 🥳 Vandaag heb ik twee boekcontracten getekend bij Ambo/Anthos - een daarvan met Frans van der Vleuten als schrijfcompagnon.

Dit najaar verschijnt er een soloboek van mij vol met wetenswaardigheden over winterse woorden. Wist je bijvoorbeeld dat ons Nederlandse woord 'schaats' uit Noord-Frankrijk komt, dat 'rendier' niks met 'rennen' te maken heeft en dat ... 1/

yvanspijk@toot.community
      wrote last edited by

2/ ... de warme 'want' een van de grootste Germaanse exportproducten is geweest? Binnenkort zie je meer van dit boek, maar één ding staat vast: Sinterklaas en de Kerstman hebben het op tijd in huis.

En dan het project met Frans. In het voorjaar van 2027 brengen we een rijkgeïllustreerd boek uit met 100 kaarten over de taal en cultuur in de Lage Landen. Frans maakt al jaren prachtige landkaarten, tegenwoordig met ... 2/

yvanspijk@toot.communityY 1 Reply Last reply
      0

2/ ... de warme 'want' een van de grootste Germaanse exportproducten is geweest? Binnenkort zie je meer van dit boek, maar één ding staat vast: Sinterklaas en de Kerstman hebben het op tijd in huis.

En dan het project met Frans. In het voorjaar van 2027 brengen we een rijkgeïllustreerd boek uit met 100 kaarten over de taal en cultuur in de Lage Landen. Frans maakt al jaren prachtige landkaarten, tegenwoordig met ... 2/

yvanspijk@toot.community
        wrote last edited by

3/ ... de data die zijn vele duizenden volgers op Instagram hem geven. Nu verenigt hij zijn cartografische krachten met mijn taalwetenschappelijke. Verwacht fascinerende kaarten over de verschillen en overeenkomsten die we in ons taalgebied hebben, voorzien van verrassende weetjes over hoe het zo gekomen is.

Frans, ik en onze redacteur Youri van Boxtel hebben er keiveel zin in!

evelinesulman@akademienl.socialE 1 Reply Last reply
        0

pkyo@kind.socialP This user is from outside of this forum
          pkyo@kind.socialP This user is from outside of this forum
          pkyo@kind.social
          wrote last edited by

@yvanspijk

That date puts your book in shops in time for the Saint-Nicholas and Christmas gift-giving windows.

1 Reply Last reply
          0

3/ ... de data die zijn vele duizenden volgers op Instagram hem geven. Nu verenigt hij zijn cartografische krachten met mijn taalwetenschappelijke. Verwacht fascinerende kaarten over de verschillen en overeenkomsten die we in ons taalgebied hebben, voorzien van verrassende weetjes over hoe het zo gekomen is.

Frans, ik en onze redacteur Youri van Boxtel hebben er keiveel zin in!

evelinesulman@akademienl.socialE This user is from outside of this forum
            evelinesulman@akademienl.socialE This user is from outside of this forum
            evelinesulman@akademienl.social
            wrote last edited by

@yvanspijk dat moet wel heel leuk worden: ik houd van woorden en van kaarten!

1 Reply Last reply
            0
            • R relay@relay.infosec.exchange shared this topic
              R relay@relay.an.exchange shared this topic
            Reply
            • Reply as topic
            Log in to reply
            • Oldest to Newest
            • Newest to Oldest
            • Most Votes

• Login

• Login or register to search.