Leo Lucassen over een interview met de nieuwe landbouwminister Jaimi van Essen: "Ik begrijp dat de inkrimping van de veestapel afhangt van de vraag of ‘we de boeren meekrijgen’.
-
Leo Lucassen over een interview met de nieuwe landbouwminister Jaimi van Essen:
"Ik begrijp dat de inkrimping van de veestapel afhangt van de vraag of ‘we de boeren meekrijgen’. Dat hoor je nou nooit bij bezuinigingen in de zorg of sociale zekerheid. Dan maakt het niets uit wat de betrokkenen ervan vinden." -
"Ik begrijp dat de inkrimping van de veestapel afhangt van de vraag of ‘we de boeren meekrijgen’. Dat hoor je nou nooit bij bezuinigingen in de zorg of sociale zekerheid. Dan maakt het niets uit wat de betrokkenen ervan vinden."@SandraDeHaan die hebben geen pantservoertuigen, boeren wel

️ -
"Ik begrijp dat de inkrimping van de veestapel afhangt van de vraag of ‘we de boeren meekrijgen’. Dat hoor je nou nooit bij bezuinigingen in de zorg of sociale zekerheid. Dan maakt het niets uit wat de betrokkenen ervan vinden."@SandraDeHaan kotsmisselijk wordt je daar van
-
"Ik begrijp dat de inkrimping van de veestapel afhangt van de vraag of ‘we de boeren meekrijgen’. Dat hoor je nou nooit bij bezuinigingen in de zorg of sociale zekerheid. Dan maakt het niets uit wat de betrokkenen ervan vinden." -
@SandraDeHaan die hebben geen pantservoertuigen, boeren wel

️@Wouter_Pieterse @SandraDeHaan je bedoelt tractoren, betaald van de absurde hoeveelheden subsidies die boeren krijgen: uitkeringstrekkers dus.
-
"Ik begrijp dat de inkrimping van de veestapel afhangt van de vraag of ‘we de boeren meekrijgen’. Dat hoor je nou nooit bij bezuinigingen in de zorg of sociale zekerheid. Dan maakt het niets uit wat de betrokkenen ervan vinden."Dat is de werkelijkheid waar weinigen het over willen hebben. Boeren zijn grootgrondbezitters en daarmee automatisch in het bezit van "vinkjes".
Zoals de politie commissaris met een "uitstekende" politieke antenne het destijds letterlijk in de krant zei: Dit zijn de mensen die wij moeten beschermen.
-
"Ik begrijp dat de inkrimping van de veestapel afhangt van de vraag of ‘we de boeren meekrijgen’. Dat hoor je nou nooit bij bezuinigingen in de zorg of sociale zekerheid. Dan maakt het niets uit wat de betrokkenen ervan vinden."@SandraDeHaan boeren weten al meer dan vijftig jaar dat meer mest geen bedrijfsmodel is
Waarom dan steeds pamperen?!
Beprijzing van mest zou heel normaal zijn -
@SandraDeHaan boeren weten al meer dan vijftig jaar dat meer mest geen bedrijfsmodel is
Waarom dan steeds pamperen?!
Beprijzing van mest zou heel normaal zijn@niekvleeuwen @SandraDeHaan letterlijk pamperen zou misschien zorgen dat er wat minder mest verspreden werd?
-
"Ik begrijp dat de inkrimping van de veestapel afhangt van de vraag of ‘we de boeren meekrijgen’. Dat hoor je nou nooit bij bezuinigingen in de zorg of sociale zekerheid. Dan maakt het niets uit wat de betrokkenen ervan vinden."@SandraDeHaan er ligt een gerechtelijke uitspraak...
-
R relay@relay.mycrowd.ca shared this topic