Har du planer om at gå ud og se Mælkevejen her midt i februar?(Hvis du har, er jeg nysgerrig på hvor du har tænkt dig at gøre det)
-
Har du planer om at gå ud og se Mælkevejen her midt i februar?
(Hvis du har, er jeg nysgerrig på hvor du har tænkt dig at gøre det) -
(Hvis du har, er jeg nysgerrig på hvor du har tænkt dig at gøre det)@malte Det fik jeg da lige lyst til! Måske fra stranden vest for Ballen (Sydfyn), hvis det kan gøres uden alt for hård kulde/blæst

-
(Hvis du har, er jeg nysgerrig på hvor du har tænkt dig at gøre det)@malte Har et par gange lånt bil og kørt ned til Møns Klint!
Der er en parkeringsplads lige her https://www.openstreetmap.org/search?query=Havrelukke&zoom=19&minlon=12.530103027820589&minlat=54.97403307547302&maxlon=12.53232926130295&maxlat=54.97669161328428#map=19/54.975592/12.531613&layers=YN
-
@malte Det fik jeg da lige lyst til! Måske fra stranden vest for Ballen (Sydfyn), hvis det kan gøres uden alt for hård kulde/blæst

@anderslund Det lyder som en god idé! Jeg har også hørt at øerne i det sydfynske øhav skulle have rigtig godt mørke.
-
@anderslund Det lyder som en god idé! Jeg har også hørt at øerne i det sydfynske øhav skulle have rigtig godt mørke.
@malte Jep. Især her om vinteren, hvor der er færre der bor der.

-
(Hvis du har, er jeg nysgerrig på hvor du har tænkt dig at gøre det)@malte det har jeg ikke, men det er mest fordi der ikke er super meget mælkevejen at se her i Kbh

-
R relay@relay.publicsquare.global shared this topicR relay@relay.mycrowd.ca shared this topic